joi, 9 aprilie 2009

Dragă jurnalule

joi, 9 aprilie 2009

Caut baterii care să ţină mult, să reziste la eforturi prelungite şi în situaţii extreme.
Mă declar în mod oficial foarte obosită, aşa cum nu am fost de mult timp. Am început să neglijez anumite aspecte din viaţa mea, ceea ce nu e prea bine...această neglijenţă se poate transforma în obişnuinţă şi am nevoie de timp ca să pot face ceva pentru a evita asta.
Uit să mai sun oamenii, să-i mai întreb de sănătate, nu mai găsesc timp să citesc...nici să scriu...văd că mai nou o fac tot în grabă şi asta doar cât să mă plâng fără să scriu ceva cu substanţă. Nici până la magazin nu mai găsesc timp, să-mi cumpăr un dero...stau de prea mult timp hainele în coş şi aşteaptă să fie adunate. Au trecut luni de zile de când n-am mai fost la coafor şi părul meu nu mai are nici o formă...hainele de primăvară-vară aşteaptă şi ele să fie scoase pe rândurile din faţă dar asta cere timp şi energie...trebuie scoase toate şi gândită o nouă strategie de aranjare...sport la sport, office la office...de pantofi nici nu mai vorbesc...offf...

Sfârşitul de săptămână mult aşteptat mă face să fiu şi mai nerăbdătoare...aştept ziua în care să lenevesc, aştept dimineaţa care la mine va începe la ora 12...aştept muzica bună care îmi va ţine companie.Pe baricade încă rezist tensiunii...e încă o zi de război psihologic...hai că mai poţi îmi spune o voce...hai că vei reuşi îmi zice alta...eu vă zic...o zi mai bună decât a mea să aveţi.

2 comentarii:

Owiwan Kenowi spunea...

Bateriile care tin mult te obosesc si mai rau...asta daca vorbim de baterii pentru jucaria aceea in forma de fruct exotic, pe care nu-l gaseam in timpul lui Ceausescu.

Daca vorbesti de alte baterii probabil ca te vor ajuta acelea din reclama Vitamax...hai ca poti ...inca un pic ca da frunza si ne mai vitaminizam si noi.

Carmen spunea...

of of...nici prin gand nu-mi trecea varianta cu jucaria ....eu ma refeream la a doua varianta...vitama=ul meu e somnul :)