joi, 2 aprilie 2009

Atacată în direct

joi, 2 aprilie 2009



Nu multă lume o cunoaşte pe Nicole, o mare “vedetă” locală…de la Antena 1 Sibiu. Nu mai contează ce părere am eu despre ea…ce vreau eu neapărat să vă spun, este că şi-a cam luat-o în dimineaţa asta de la Dani…da, Dani de la Răzvan şi Dani…Dani al lui Mihaela Rădulescu.
Ca în fiecare dimineaţă Daniela Crudu, colega celor doi menţionaţi mai sus, îşi prezintă rubrica meteo. Cum unii bine ştiţi şi cum alţii nu ştiu dar află acum, Crudu intră în direct, pe rând, cu colegii din ţară care dau şi ei detalii despre temperaturile locale. Nu era neapărată nevoie să văd cum e vremea la Sibiu pentru că ştiam deja că e înorat, că ar fi bine să îmi iau umbrela cu mine, că nu e chiar aşa de frig…pe sub haină mi-am luat doar un tricou(dar eu stau la doar 5 min de servici, deci nu vă luaţi după mine)…prin urmare puteam liniştită să schimb canalul când a apărut Nicole, sibianca noastră…ridicată în slăvi de unii, criticată dur de alţii.
Am râs, am râs bine când Dani…foarte sincer şi foarte vizibil preocupat de aspectul domniţei o întreabă cine o machiază…ea foarte mândră se laudă că-şi face singură machiajul…atât a aşteptat Dani ca să-i spună …şi acum nu pot reproduce ceea ce a spus aşa că în cuvintele mele:..... domniţă dragă…nu te mai machia dimineaţa ca şi cum la tine ar fi tot seară…ca să vă faceţi o idee…Nicole e tot timpul machiată strident, cu nuanţe închise, aspect de vampă.
În momentul acela zâmbetul domniţei care până atunci era larg de se întindea de la est la vest, sau de la nord la sund...dispăruse complet...privirea care înainte vroia să pară caldă, de primăvară, dar n-o lăsa machiajul, acum se asorta cu acesta...nu aş fi vrut să fiu lângă ea în secunda doi după ce a ieşit din direct. A încremenit pur şi simplu...n-a mai ştiut ce să zică...se simţea doar furia ei...era prea evidentă...a apelat repede la Crudu : „Daniela, zi şi tu ceva”…stimată domnişoară, tu erai cea vizată, lucrezi în televiziune…unde toţi sunt ca lupii…dacă eşti aşa bună zi tu ceva …că doar o faci pentru tine...şi lasă că trece şi asta…înţelege-l şi tu pe Dani…e plătit să facă haz…azi era rândul tău pe lista lui.

4 comentarii:

Lucian spunea...

cam deplasat post-ul asta

Carmen spunea...

daca imi spui si de ce crezi asta atunci s-ar putea sa-ti dau dreptate...Doamne fereste, nu vreau sa pierd un cititor din cauza unui post

Lucian spunea...

nu astept de la tine articole din libertatea sau cancan

Carmen spunea...

de ce nu spui atunci si ce ti-a placut sa citesti...sa stiu carui tip de cititori ma adresez....daca tot stiu ce e ASA NU, sa stiu si ce e ASA DA