sâmbătă, 7 martie 2009

ZOO

sâmbătă, 7 martie 2009


Un sfârșit de săptămână reușit înseamnă pentru mine vreme bună și activități în aer liber. Dacă stau doar în casă parcă luni când mă întorc la servici sunt tot obosită.
Azi prima condiție a fost îndeplinită, prin urmare am pus în aplicare și cea de-a doua condiție. O plimbare sănătoasă de vreo 3 ore. Unde? Am fost la grădina zoologică.
La intrare ne întâmpină un cuțu tare drăguț, nu m-am putut abține și i-am făcut și lui o poză...era cam fricos...ca și mine de altfel...poza e cam neclară pentru că s-a speriat de noi și a trebui să folosesc zoom-ul.


Biletul pentru adulți costă doar 2,5 lei...acceptabil pentru perioada de criză. Aș fi vrut să merg și în muzeul satului care e chiar lângă Zoo dar, intrarea e mai scumpă acolo...așa că am lăsat-o pe altă dată...poate mâine...pentru femei e gratis...că doar e 8 Martie.

Ne-am așezat puțin pe o bancă lângă lacul care arată cam așa:







...după care ne-am dus să vedem și animalele.

Am trecut mai întâi pe la pumă, nu o văzusem niciodată, de câte ori treceam pe acolo era ascusă în văgăuna ei. Mie îmi pare chinuită...țarcul ei este prea mic și îmi pare deprimată...de data asta am reușit să o văd...dar dormea...





Am observat că se construiesc țarcuri noi, mai mari...probabil o vor muta și pe biata pumă.

Mai norocoase sunt aceste viețuitoare...deja au un țarc nou, mai mare...fără grilaj deasupra...dar cu gard electric...eu am uitat de gard și am introdus dincolo de gard obiectivul...numai ca să fac poze mai frumoase...


De alții mai periculoși nu m-am putut apropia...ursul stătea tolănit...tigrii erau agitați și se plimbau de colo colo, unul din ei avea ceva de împărțit cu leul din cușca alăturată...care mie mi se pare cam mică pentru el...dar am văzut că vechiul lui țarc este în reamenajări...înseamnă că va fi un pic mai bine și pentru el.

...aici patrupedul este cam agitat...

...poate vă opriți și pe la zoo când veniți prin Sibiu...vara, pe lac sunt și bărci și hidrobiciclete...chiar merită .


4 comentarii:

ina bixade spunea...

Nu stiam ca Sibiul are asa gradina zoo mare si ingrijita.Frumos asa. Tigrii arata misto:) deci ai avut un fel de wild weekend!

Carmen spunea...

..da Ina, chiar ca wild...dupa zoo...mai spre seara am plecat intr-un club...asa ca de 8 martie...si a fost si mai wild :)...abia acum m-am trezit :)

Elena spunea...

ntz, ntz, si zici ca mergi odihnita luni la job dupa club?:P

Carmen spunea...

...hmmm...foarte odihnita...numai ca imi face probleme presiunea atmosferica...ma cam doare capul...nici pastilele nu au fost de ajutor...in rest...totul a mers struna :)