sâmbătă, 28 martie 2009

Zi galbenă

sâmbătă, 28 martie 2009

...o prima zi de primăvară, o zi plină de soare...hm...m+am scăldat puţin în căldura lui.
...din Sibiu la Mediaş, de la Mediaş la Sighişoara, de la Sighişoara la Tg Mureş şi de acolo la bunica...undeva pe lângă Iernut...o plimbare pe cinste...cu o pauză pe cinste...sarmale...ca la bunica.
Amintiri sau întors azi în mintea mea...o uşoară nostalgie...dealurile pe care altă dată alergam, pe care umblam în căutarea viorelelor în fiecare primăvară...fiecare vacanţă avea zile rezervate casei bunicii...cu mâinile ei harnice mi-a pregătit azi nişte sarmale gustoase...i se vedea mulţumirea în ochi că am trecut să o vedem...acum suntem mari şi fiecare în altă parte...ei ştiu şi acceptă mândrii drumurile noastre.
...acum...acasă...la Sibiu...un pic dezamăgită de meciul din seara aceasta cu sârbii...dar sătulă...cred şi eu, după o porţie mare de pulpe de pui cu cartofi la cuptor... :)

...duminică frumoasă tuturora...

2 comentarii:

Simply Red spunea...

... si o saptamana la fel! multumim pentru galben! :o)

Carmen spunea...

...:)...multumesc si eu...bine ai venit in lumea fluturilor mei :)