miercuri, 4 martie 2009

Zi cu neața bună

miercuri, 4 martie 2009



Desi am adormit foarte târziu m-am trezit de dimineată cam pe la 6:45...m-am ridicat din pat, m-am uitat la ceas și am zis că e prea devreme...parcă îmi era ciudă pe mine...de ce n-am mai dormit? N-am visat sau nu-mi aduc aminte...vroiam să visez. Mă încăpătânez să mai dorm o oră...îmi pun ceasul să sune la 7:50 și mă pun în pat...gata...am adormit...sună ceasul...cine m-a pus să mai dorm? Atât de greu îmi e acum să mă ridic din pat, parcă mă doare și capul, ochii mi se deschid greu, parcă aș avea lipite pleoapele cu guma de mestecat. Până la urmă reusesc.Azi parcă norii nu mai sunt așa negrii și soarele prinde curaj și se mai arată din când în când de după ei. Parcă e puțin timid și se joacă cu noi chicotind. Până și păsările simt schimbarea...niște ciripit-uri m-au însoțit în plimbarea de dimineață spre servici. Ziua pare acum mai frumoasă și primăvara mai aproape.Cafeaua neagră din cana care îmi zâmbește, ceaiul cald din cealaltă cană...îmi trezesc până și ultimul simț care era încă adormit și mă avântă cu spor...spor să am la muncă.




Și uite că a trecut ziua ...a fost tot mai frumoasă...și am simțit parfumul primăverii...abia aștept să apară narcisele, freziile...cu mirosul lor...care imi place la nebunie, lalelele.



8 comentarii:

Elena spunea...

Ufa, eu am incetat sa spun "abia astept", asta echivaleaza acum la mine cu trecerea super-sonica a vremii. As incremeni acum, chit ca vremea nu e cea mai potrivita, insa... Ma gandesc cu groaza cum voi la vara o sa va plangeti de canicula si eu o sa urlu de frig, brrr:) Prefer frigul de acum:P

Just me .. spunea...

uite cine munceste cu drag si spor :)
dap .. primavara se instaleaza cu pasi mici si sfiosi!
super poza, felicitari :)

Anda spunea...

As vrea si eu sa ma pot trezi dimineata :( Ar fi ziua mai lunga, as putea face mai multe lucruri...
Faina poza si faina fata!!!!

Carmen spunea...

Elena...nu-mi place deloc frigul...nici canicula nu e buna...dar din doua rele aleg ce e mai putin rau :)

Just me...pai daca nu ar fi cu drag atunci nu as rezista...cu spor...acolo e discutabil...depinde de zi :)

Anda...musai sa ma trezesc...altfel nu vine leafa...de obicei nu am probleme cu trezitul dar, de exemplu azi, m-am trezit f greu...am intarziat si la servici...shhhhh...sa nu mai zici la nimeni :)

ina bixade spunea...

ah, ce frumos: lalele! si eu iubesc zambilele, freziile, toporasii...

Carmen spunea...

Ina, florile acestea mi se par mai pretioase tocami pentru ca sunt de primavara...si cum primavara seamana cu un nou inceput ...este un inceput placut mirositor :)....lalelele din poza cresc la mama in curte...are si narcise :)

Just me .. spunea...

carmen probabil daca nu era gardul din spate, puteai sa juri ca poza e facuta in Olanda :)

Carmen spunea...

ei...c aicu gardul? :)...lasa ca totul e in schimbare...in fiecare an tata face cate ceva nou la casa...anul trecut a facut terasa...ti-as pune o poza..dar mai astept sa inverzeasca gradina...sa nu zici ca e prea deprimant :)