luni, 9 martie 2009

Zâmbet de piersică

luni, 9 martie 2009

Poate vă mai aduce-ți aminte că vă povesteam cândva despre cana mea...cana zâmbăreață, care și azi și-a făcut datoria. Nu știu din ce motiv toată ziua am avut o durere de cap îngrozitoare care nu mă lasă nici acum în pace, chiar dacă am luat pastile...o fi presiunea atmosferică...o fi vreo răceală...orice ar fi în agenda mea la ora 22 scrie somn.

Ziua a trecut bine ...cu o așa cană lângă mine...care nu mă lasă deloc să mă întristez...așa-i că e haioasă?...să nu vă îndrăgostiți de ea că nu v-o dau :)

S-au întâmplat mai multe azi...am primit flori de la colegii de servici ...așa ca de 8 martie...am reușit să vorbesc cu o colegă din liceu...nu mai vorbisem de câteva luni și parcă îmi era dor...de câte ori o sunam nu răspundea...de data aceasta mi-a făcut plăcuta surpriză să mă sune ea...am ”bârfit” puțin pe fiecare din restul colegilor...în sensul că ne-am povestit cam ce mai știm fiecare despre ceilalți...ce trec anii...unii băieți deja s-au însurat, alții se însoară anul acesta...chiar și ea va avea nunta tot anul acesta...of of...timpul asta.


Am mâncat copios în seara aceasta și încă festinul nu s-a terminat...urmează o porție de clătie cu urdă și una cu budincă de ciocolată...se simte până în cameră aroma esenței de vanilie...parcă mă gâdile ușor și mă cheamă în bucătărie...mă grăbesc să ajung...de data asta nu eu gătesc...colega de cameră e cea care vrea să mă răsfețe...foarte bine face...chiar merit...am fost cuminte :). Am să o răsfăț și eu cu un ceai...căci numai bun va fi înainte de culcare.


Răsfățați să fiți și voi cu ce vă place vouă.

3 comentarii:

Anda spunea...

Clatitele cu urda si marar si cele cu ciocolata si cocos sunt preferatele mele! Insa...nu am facut niciodata:( Aveam un amic care imi facea, iar acum mai cumpar foile uneori :(
Thank God ca nu ti-a venit ideea sa pui poze cu sectiune prin clatite!

Just me .. spunea...

well ..intradever super haioasa cana ta !
nu are cum sa nu fure un zambet celui care o priveste :)
huh clatite cu urda? budinca cu ciocolata? asta da rasfat nu gluma, pofta mare, pofta buna si odihna placuta :)

Carmen spunea...

Anda...ma gandeam eu ca intrec masura cu poza in sectiune :)

Juste me...au mai ramas clatite si pentru dimineata...si primul lucru pe care l-am facut cand m-am trezit a fost sa mai mananc una :)...si de odihnit m-am odihnit...de la 22 am dormit...si ce bine e :)