joi, 5 martie 2009

Sfârșit de zi pe aburi de gând

joi, 5 martie 2009
Repede, repede...să scriu până nu-mi pierd ideile. De multe ori îmi doresc să am un reportofon la mine...mi se pare că ideile bune vin tocmai atunci când nu ai ceva la îndemână ca să le notezi. Mie mi se întâmplă pe stradă , când mă plimb, pur și simplu nu aud zgomotul din jur ci doar gândurile mele. Tare mi-ar place ca ele să se noteze singure undeva ca mai apoi să le pot citi și să-mi dau seama exact la ce mă refeream.

E o seară plăcută în Sibiu, nu mi se pare prea rece afară...tocmai am intrat în casă...m-am descălțat ...și m-am apucat de scris...nu cumva să uit.

Nu-mi place să umblu seara pe străzi...sunt mai precaută de fel, am și eu temerile mele...singură...doar când sunt singură mi-e frică...azi am fost singură...nu am avut de ales...am fost în vizită la o prietenă...la Adriana (ea îmi citește posturile în fiecare zi, nu comentează...dar știu că e acolo...ea e Asco :) ). Ne-am uitat împreună la un film, nu la Tv, nu ne plac pauzele publicitare...cu sucul lângă noi, cu pungile de chipsuri...eram pregătite...ea m-a lăsat să aleg din lista de filme acela care îl doream eu, drăguț din partea ei....am ales The Sixth Sense



știu...nu e chiar nou dar, eu nu l-am văzut până azi. Bruce Willis are famecul lui...nu joacă bine doar în filmele de acțiune. Băiatul din rolul principal are o expresivitate uimitoare, așa cred eu.
Da, mi-a plăcut filmul...nu mă așteptam la un asemenea final...dar mă găndesc că fără finalul acesta nu avea farmec...el îl ajută pe băiat și acesta îl ajută la rândul lui să înțeleagă....să vadă.

Am plecat de la Adriana simțind un oarecare fior...priveam în urmă, ca și cum cineva m-ar urmări...când am ajuns la principală mi-a trecut teama, observam oamenii pe stradă...bărbați care acum se întorceau de la servici...un domn în fața mea, care nu se grăbea și care trăgea liniștit fumuri dintr-o țigară...adia ușor vântul și tot fumul venea spre mine, mă deranja...am mărit pasul și l-am depășit...în 5 minute am ajuns acasă...și gândurile s-au potolit..și eu merg să mă răsfăț...și să mă mai gândesc dacă să-mi cumpăr sau nu parfumul cu miros de vanilie pe care l-am testat azi.
Parfumul meu e pe terminate...de 8 ani folosesc același parfum...nu m-am plictisit de el...dar parcă vreau să încerc și altceva...problema e că nu mă pot hotărâ...trebuie să fie un miros care să mă facă să spun de prima dată când îl simt ”da, pe acesta îl vreau”...nu contează prețul...

...dulce...dulce...abur ce-mi îmbeți simțurile...

2 comentarii:

Just me .. spunea...

mm.. cu miros de vanilie?
zine si noua cum se numeste, suntem curiosi :)

Carmen spunea...

pai pe tester era doar un numar, pe care nu m-am obosit sa-l retin...numele era pe o lista...pe care nu m-am obosit sa o citesc...stiu doar ca erau "de firma" , hugo boss, gucci, naomi cambel, chanel...si multe altele...era o lista lunga...am testat cateva dar deja eram prea ametita de la atatea si nu stiam pe care sa-l aleg....asa e cand ai mai multe posibilitati :)