luni, 23 martie 2009

Remodelare

luni, 23 martie 2009
Sunt pansată și sper să-mi treacă. Întâmplarea aceasta face parte din ”așa nu”.


Bine îmi zicea cineva să-mi țin mâinile acasă și să las pe alții să facă ceea ce știu să facă. Eu nu am diplomă de cosmetician...și ar trebui ca data viitoare să nu uit asta. Chestiunea este următoarea: e limpede ca bună ziua că eu atunci când văd un coș pe față să mă arunc asupra lui, să-l strâng din toate părțile ca și cum ar fi dragul meu și ne-am îmbrățișa de atâta dor...de obicei reușesc să rămân fără urme...de data asta mi-a venit de hac o mică rădăcină albă care părea la prima vedere firavă și ușor de eliminat...greșit...de o săptămână mă chinui și nu vrea...mi-am făcut în seara asta o rană mare cât China pe hartă...ei, nici chiar așa...dar am cedat și nu m-am putut abține, a trebuit să curm viața punctului ...și degeaba...acum sunt cu plasture cu medicament și punctul tot acolo...mai urât ca niciodată...concluzia...dacă nu poți învinge dușmanul , aliazăte cu el...și...când îți e somn mai bine dormi...nu scrie despre intimitatea punctului de pe fața ta...s-ar putea ca a doua zi să se facă și mai urât...numai așa ca să-ți facă în ciudă.


...sper că nu ați ajuns cu cititul până aici...mi-e jenă de ceea ce am putut să scriu...dar ce să-i faci...cu toții avem câte un moment de sinceritate...noi să fim sănătoși... :*

5 comentarii:

ina bixade spunea...

Da, draga mea, si eu am tendinta, ca atunci cind imi iese vreun cos, sa-mi fac ditamai buba pe chipul meu, care numai angelic nu este:) mi-e ciuda cind trebuie sa stau botzita citeva zile pina se vindeca...anyway, un lucru e clar, nu am nici o abilitate de cosmetician, ma pricep mai degraba la uritit decit la infrumusetat:) te puuup

Ziyati spunea...

offff voi fetele... aveţi şi voi câţiva pitici pe creier, iar unul dintre ei se referă la coşuri... ;)) ei şi ce? o să treacă... sunt sigur de asta! mai suportă-l şi tu 2-3 zile şi ai scăpat!!! da?

Carmen spunea...

:)..ina draga...eu m-am obisnuit cu ideea ca o sa am mereu cate un punct rosu datorat unui punct alb...sau negru...dar de data asta e pata in toata regula...un diametru de o jumatate de cm...ceea ce e cam vizibil...asa rau ca de data asta nu cred ca am mai gafat...de obicei merg la cosmetica si imi fac cate un tratament...dar de cand cu criza o sa fiu nevoita sa raresc vizitele :)...te-am pupat si eu :*

Ziyati, in primul rand bine ai venit :)
...cum cativa pitici?...crede-ma...sunt mai multi de sapte...ca doar nu suntem toate Alba ca Zapada....:)...sunt multi piticii nostrii si nu o sa-i intelegeti niciodata...asa ca...mai bine ne acceptati cum suntem....ca si voi aveti pitici vostrii...:)
...eu sper sa-mi treaca in 2 zile...pana nu ma supar iar :)

Elena spunea...

Piticul tau responsabil de zona fetei e depresiv! Asta e, in mod !sigur:D

Carmen spunea...

:))...Rad in hohote...pentru ca nu mi-am dat seama de problema lui pana cand mi-ai spus tu :))...auzi la el...depresiv...pai sper ca nu e contagioasa boala lui ...nu vreau sa o transmita si celorlalti pitici :)...asta-i buna