joi, 12 martie 2009

Râs de lămâie

joi, 12 martie 2009
Nu…nu am plecat…acesta rămâne încă locul unde zboară fluturii mei. Am lipsit doar puţin...sunt multe sarcini care stau cocoţate pe spinarea mea...am tot încercat eu să le dau numere de ordine şi să le iau pe rând , cu răbdare pe fiecare...însă unele au devenit nerăbdătoare şi încep să mă bată la cap...cioc-cioc...boc-boc...şi nu vreau să aud de nici un pleosc-pleosc...acesta ar fi capul meu care ar ceda...şi nu se poate aşa ceva, încă sunt tânără.
Lăsând gluma la o parte, nici nu am prea avut chef să scriu...mai nou am o altă ocupaţie...mi-am făcut şi eu abonament la sală...corpul meu are nevoie de tonifiere...nu vreau sa văd cum curge pielea pe mine din cauza muşchilor, care de leneşi ce sunt, se lasă cu toată greutatea lor pe ea. Ieri a fost prima zi...îl ştiţi pe omul acela cu spanacul? Vă mai aduceţi aminte cum se târa când nu mai avea putere şi avea nevoie urgentă de spanac pentru a-şi reveni?...ei bine cam aşa m-am târât şi eu aseară spre pat.
Programul meu e cam aşa...dimineaţa la 7 trezirea...energie consumată în folosul firmei până pe la 6 seara(„răsplătită” datorită „scumpului ”nostru guvern cu o scădere de 1 % a salarului...1% care merge la pensii...deci 10,5% din banii mei merg la fondul de pensii...fond de care eu n-o să ajung să beneficiez pentru că n-o să mai prind vârsta aceea...nu că nu aş vrea dar s-ar putea să-mi pierd discernământul şi să merg la Bucureşti şi să comit măcar o crimă...măcar pe unul din guvern dacă l-aş „ucidiza” aş fi mulţumită. Da e o frustrare de-a mea...apărută brusc în data de 10 când ajunsă în faţa bancomatului am văzut că salarul a scăzut...în vremuri de criză financiară nu mă aştept la o mărire dar am pretenţia ca măcar la aceeaşi sumă să rămână...nu să scadă. Măcar dacă ar primi bunica banii aceia...dar nu ştiu cât de mult va creşte pensia unui „ceapist”)...
...Să revin la programul meu...de la servici direct la sală...aseară am ajuns pe la 21:30 acasă...o baie fierbinte...2 aspirine ca să nu fac febră musculară ...pijama...şi aşezat în pat, cu atenţie şi fără mişcări bruşte, ca să nu avem evenimente neplăcute. Înainte de miezul nopţii peisajul din camera mea era de genul...un ghemotoc sub plapumă, cu perna peste cap, becul uitat aprins...şi un somn adânc care nu mi-a dat drumul până în această dimineaţă. Azi ziua se repetă...diferă ordinea problemelor pe care le am de rezolvat la servici...hainele cu care sunt îmbrăcată, mâncarea de la amiază şi blogul meu...care azi are postare nouă.


O zi splendidă să aveţi...şi nu uitaţi...să mai şi zâmbiţi.

ps:poza e by Andrei Militaru

17 comentarii:

Elena spunea...

Haaa, deci nu sunt singura care sufera la sala!:))) Pfua, eu am lunea si joia program. Si azi e joi:((( Deci... ma voi preumbla spre sala:P

Just me .. spunea...

hehehe.. la inceput e mai greu :)
anyway dupa perioada de iarna e nevoie de un pic de miscare ..
se intelege acum de ce e asa de aglomerat la salile de fitness,aerobic sau forta in perioada asta :)
carmen* statul a luat 1% din salariul bugetarilor, ce sa mai zicem de cei care lucreaza la patroni? :)
credema ca patronii stiu sa faca o "incizie" mult mai adanc decat statul ..

Just me .. spunea...

carmen .. ori te chinui sa te urci in pat, ori esti pe undeva alergand :)))
cand vii vrem sa ne arati muschii :P

Carmen spunea...

haha...la amandoi :)

Elena...eu nu sufar...mie imi place la nebunie..e a doua zi consecutiv...merg si maine si sambata...am convins-o si pe vara sa vina cu mine...draga...eu am facut 4 ani de handbal...imi place sportul...totul e sa fie stimulul care sa ma faca sa incep...azi a fost mai bine...am rezistat mai bine la exercitii.

juste me...nu draga...nu ma chinui sa ma urc in pat...am bagat o tura de rufe la spalat...ma pregatesc sa fac un dus...si pe urma sa-mi fac unghiie...ooo....mai e pana sa ajung in pat.
de alergat am alergat pe banda ...plus , dupa sala m-am intors pe jos acasa...asta inseamna 40 de min de mers...e ceva. Iar faza cu aspirina e cat se poate de adevarata...am luat ieri doua si nu am facut febra musculara.

Elena spunea...

Da da, aspirina aia efervescenta e minune curata!:D Uf, eu sufar pt ca e tarziu cand pot merge eu, adica 6 seara, sunt deja epuizata de astia doi si cand ajung acasa ma iau din nou in primire:)))

Carmen spunea...

asta cam asa e ...dar lasa...cresc si ei si atunci te roaga sa pleci de acasa :))

Anda spunea...

In fiecare week-end zic ca ma apuc de aerobic...nu reusesc sa ma duc nici de la 12 :(((. Sa fie oare pentru ca ma culc pe la 4? :(
Seara din pacate muncesc, dar sper sa ma mobilizeze primavara si ziua asta mai lunga si...sa trec la fapte...
P.S. Pai sa vii la Bucuresti, dar nu pentru o crima. Poate pentru un concert sau o plimbare prin toate parcurile, sunt un ghid bun :)

Carmen spunea...

daca am ghidul asiguirat voi veni eu odata si odata :)

adriana spunea...

vad ca iti place sa scrii..asta inseamna ca iti place si sa citesti...daca esti interesata de un dar ce se poate citi te astept sa participi la concurs...
http://adriana-dardindar.blogspot.com/
succes

adriana spunea...

bine ai venit...nu stiu cum se face...dar in ultimul timp dau numai peste bloguri interesante...in plus Sibiul imi este foarte drag

Carmen spunea...

:)...multumesc...bine ai poposit si tu prin tara fluturilor mei :)
Eu locuiesc in sibiu numai de 2 ani si cateva luni....dar imi place. Eu de loc sunt mureseanca

ina bixade spunea...

E mai bine totusi sa iti scada din salariu decit sa te lay off cum se zice aici, adica sa te dea in somaj...de s-ar duce naibii criza asta, ca ma face cu nervii de acum, nu mai lasa omu' in pace. Te pup si fii puternica, o sa-ti creasca salariul la loc!!!

Generalul spunea...

Lost in the system... sclava lui. Si totusi, pastreaza-ti nervii. Nu-i nimic nou sub soare, mai ales in zilele noastre...

Carmen spunea...

Da Ina...e mai bine asa decat fara nici un salar...odata si odata tot va trece criza asta

Generalule...m-am obisnuit deja cu ce-i sub soare...atat ca mai am si eu momente in care mai rebufnesc si eu...in rest...vorba ta...sclava sistemului

p!nkarmoire spunea...

:)
p.s. poza imi aminteste de diriga :)

Carmen spunea...

da draga...parca de martisor am dat cadou profelor...pe langa martisor...cate o portocala ca cea din poza :)

Andrei Militaru spunea...

Nu e cam urat sa tai watermark-ul la poza?