marți, 24 martie 2009

Poliţia în acţiune

marți, 24 martie 2009
Se pare că la mine este săptămâna nemulţumirilor...
Îl mai ţineţi minte pe Taz...din Tazmania...cel din desenele animate...??...hai că sigur îl ştiţi...aşa cum bombănea el aşa îmi vine şi mie să bombănesc...de dimineaţa de când am venit la servici tot asta fac. Problema nu sunt eu...staţi liniştiţi...testul psihologic l-am trecut...bombăn cu motiv.
Pe lângă alte chestiuni pe care trebuie să le fac în fiecare zi mai apar din când în când şi alte probleme care trebuie rezolvate la termen. Ceea ce nu-mi place mie în munca mea e că îmi sosesc nişte comunicări de la inspectoratele judeţene ale poliţiei...comunicări care sună cam aşa:

"În conformitate cu prevederile art....bla bla bla..., vă solicităm ca în termen de 5 zile de la primirea prezentei să ne comunicaţi datele de identificare ale persoanei căreia i-aţi încredinţat vehiculul cu nr de înmatriculare...X...care a fost înregistrat cu ajutorul mijloacelor tehnice certificate la data DE, ora Cutare, locul Y, săvârşind următoarele: a depăşit limita legală de viteză, circulând cu 62km/h pe un sector de drum cu limită de 50km/h.
Bla bla bla...comunicarea se poate face prin fax la nr.xxxxxxxxxx"

Am mai scurtat din prezentare eliminând părţile neimportante.
1.Eu practic în situaţia de faţă verific ce şofer are foaie de parcurs pentru data respectivă...ceea ce în mod normal ar trebui să fie uşor...de multe ori este...dar uneori unii uită să mai dea foaia ...şi îmi îngreunează mie munca...ia omul de unde nu-i...şi să nu uităm...am termen.

2. Ce mi se pare de-a dreptul deplasat este că în martie 2009 îmi vin comunicări pentru astfel de depăşiri ale limitei legale de viteză din septembrie, octombrie, noiembrie 2008...helloooo...de ce nu le trimiteţi dragilor după 6 luni de la săvârşirea faptei?

3. 62km/h...vă bateţi joc de mine...vă place hârţogăria...hai...dacă era 70,80...100km/h...mai ziceam şi eu...banii ăia de amendă nu acoperă cheltuielile deranjului...hârtia...tuşul...timpul...sunteţi chiar jenanţi...atât sunteţi de penibili.

4. Am toate datele şoferului...am nr de fax...mă încadrez în termen...cea mai enervantă parte e transmiterea datelor...dupămasa după ora 16 :...fie ton de ocupat, fie sună şi nu intră tonul de fax.
...dimineaţa ora 09:00...aceeaşi poveste...helllooooo...poliţia română...cât de idioţi trebuie să fiţi? chiar aşa?...telefonul-fax poate fi setat ca după ce sună şi nu răspunde nimeni să intre automat tonul de fax...nu e nevoie sa fie cineva acolo ca să ajute hârtia să iasă...eu vă dau datele în timp...fără să vă deranjez de la cafeaua de dimineaţă sau fără să vă întorc din drum când ieşiţi din birou...şi toată lumea ar fi mulţumită...dar voi nu...că habar nu aveţi să folosiţi faxul...incompenteţă pe banii noştrii...
...hai că prea m-am enervat...dar acestea sunt faptele...de-ar durea prostia mulţi ar fi prin spitale.

...hai...la treabă...

0 comentarii: