marți, 3 martie 2009

Nimicuri de azi

marți, 3 martie 2009

Azi aş vrea să strălucească soarele...să se lupte cu norii care îi ascud faţa,
Azi aş vrea să înverzească şi să înflorească natura...să nu mai văd noroaie,
Azi aş vrea ca drumul spre casă, să fie o plimbare din care să lipsescă zgomotul maşinilor care trec pe lângă mine,
Azi aş vrea să beau o limonadă făcută în casă,
Azi aş vrea să fac abstracţie de ştiri şi de tot ce se întâmplă în lume,
Azi aş vrea să văd un film bun, poate o comedie care să mă facă să râd în hohote
Azi aş vrea să nu-mi dau seama când adorm.


Voi ce "Aşi" aveţi pentru azi?

4 comentarii:

Alia spunea...

as vrea sa imi treaca sinuzita si durerea de gat, sa mananc ceva delicios si as mai vrea niste chestii dar ma abtin momentan.

Elena spunea...

Sa dorm, sa fie liniste... macar vreo 2 ore! Si as avea nevoie de niste neuroni in plus:P

Marius spunea...

Astazi, si nu numai, as dori ca bunul meu prieten Eugen sa termine odata masina aia a timpului la care lucreaza de atita amar de vreme ... Sa dam o tura, hat departe, si daca nu avem chef, sa nu ne mai intoarcem ...

Carmen spunea...

Alia, sper sa-ti treaca boala...ceva delicios...ti-as trimite...dar esti prea departe...alte chestii?...fara abtineri :)...placerea e placere.

Elena, cu neuronii te pot ajuta dar cu linistea ba :)))

Marius, bun venit
anunta-ma si pe mine cand e gata masina...si eu vrea sa merg departe :)