luni, 16 martie 2009

La taifas...cu voi!

luni, 16 martie 2009

Este iar luni...o altă săptămână...alte probleme de rezolvat...deja aştept ziua de vineri...căci ştiu că după vineri vine sâmbăta...zi de odihnă...de relaxare...de pierdut vremea tolănindu-mă în pat...de văzut filme de Oscar...de plimbat...de gătit...de...de toate.

Nu am prea trecut în aceste zile prin curtea mea virtuală plină de fluturi, de zâmbete de piersică şi de lămâie...nu am trecut pentru că am făcut multe...multe nimicuri care mie îmi plac.

Am renunţat sâmbătă la ora de sală...aveam şi nu aveam chef...până la urmă m-am hotărât să nu am...e bună şi o pauză de două zile...azi încep iar. Oricum de făcut sunt multe într-o zi liberă. De data aceasta am ales să dooooooooorm mult...mult înseamnă până la 12-13...problema e că la 10 m-am trezit...după ce m-am foit puţin prin casă m-am aşezat din nou în pat şi m-am încăpăţânat să chem iar somnul...şi am reuşit. După ce dormi mult singura problemă când te trezeşti este că ai o foame de lup...în cazul meu...de lupoaică...şi nu e de glumă cu mine când mi-e foame...nu pot să fac nimic altceva până nu mănânc. Problemă...frigiderul gol...pe semne că posesorul frigiderului fie simte criza financiară, fie e la cură de slăbire...sincer..cred că sunt amândouă :)...problema trebuia rezolvată şi asta cât mai curând. Cu ochi de vultur vânez orice ar putea fi comestibil...spre fericirea mea găsesc nişte resturi de perniţe Viva -Chapi, cum le spune cineva ...nu ştiu cum de au scăpat nemâncate la filmul de vineri seara, probabil le-a ascuns cineva...dădeam prea mult din urechi după ce mâncam aşa ceva...ca în reclamă :). Îmi păcălesc puţin foamea cu ele şi îmi învârt urechile de mulţumire şi mă gândesc în acelaşi timp la o rezolvare mai serioasă.

Săptămâna trecută am luat salarul...banii pentru taxe i-am pus deoparte...banii "pentru zile negre" sunt şi ei puşi deoparte...şi după 5 zile de când am luat banii încă mai am bani...asta e o realizare :). Am bani, prin urmare îmi permit să mănânc în oraş...şi să nu vă gândiţi că merg pe centru, îmi cumpăr un covrig şi-l mănânc plimbându-mă pe bulevard...şi asta se poate numi mâncat în oraş...nu, nu...eu cu banii, altcineva cu ideea...am mers la un restaurant...nu unul ultracentral...dar unul drăguţ şi cu mancare bună...şi am mâncat câte o ciorbă de burtă. Ciorba foarte bună...pâine din belşug...la fel de bună...un mujdei de usturoi, după care îţi lăsa gura apă numai dacă îl priveai şi o smântână cremoasă cum nu-mi amintesc să fi mâncat vreodată. Am mai lăsat ciorbă în farfurie, nu că nu mi-ar fi plăcut...pur şi simplu nu am mai putut. Cu 20 lei ne-am săturat de numa...nici nu ne-a mai trebuit nimic de mâncare în ziua respectivă...seara am mai servit câte o budincă şi...gata....ce atâta mâncare...e criză.

După o masă atât de copioasă m-am gândit că voi avea nevoie mai târziu de nişte fructe...zis şi făcut...plimbare...plimbare...nu la Germanos...la Kaufland...acolo am găsit mereu fructe bune...de data asta am poftit mere...am luat câteva verzi şi câteva bot de iepure, cum le zic eu. Au fost bune...dar parcă tot mai dulci şi mai zemoase sunt cele din grădina lui bunicu.

Am terminat cumpărăturile dar îmi vine altă idee...hai să văd de nişte flori de cameră...şi uite aşa am păcălit persoana care mă însoţea şi am făcut o plimbare sănătoasă prin centrul comercial...până să ajungem la flori de cameră ne-am uitat la ofertele de gresie şi faianţă...la covorul acela pufos în care să mă pot tolănii ca în iarbă...am ajuns şi la flori...am văzut câteva care chiar mi-au plăcut...dar voi aştepta până la salarul viitor...sau poate primesc măcar una cadou :).

De la flori am ajuns să ne plimbăm şi prin mall...am luat la rând magazinele de încălţăminte...am găsit ceva...dar scump..scump...vremuri grele.

După masă şi plimbare într-o zi de sâmbătă e normal să te şi odihneşti...varianta mea de odihnă e vizionarea unui film...zis şi făcut...film...am văzut mai multe filme vineri şi sâmbătă aşa că nu mai ţin bine minte care a fost filmul de amiază...cred că o comedie...Mama' s Boy. Pe la 6 seara,după film, m-a prins un somn...şi nu m-a mai lăsat...am dormit atât de bine...până pe la ora 21...de felul meu nu obişnuiesc să dorm în timpul zilei...sâmbătă am făcut o excepţie...aşa excepţii să tot fac...tare bine a fost.

Seara am văzut un film nemţesc, nu-i mai ţin minte numele, un film de spionaj...un film bun...chiar bun...o să mă interesez cum îi spune şi revin...chiar merită să-l vedeţi. Alt film bun e Blood Diamond...la fel şi Body of Lies....ştiţi că nu obinuiesc să recomand ...dar pentru acestea chiar fac o excepţie.

...Şi asta a fost doar ziua de sâmbătă...cea de dumincă nu v-o mai spun...e deja prea mult...:)...mă întorc acum cu gândul la budinca mea de ciocolată...savoarea ei...fineţea...gustul...se topeşte uşor şi ...gata că papilele mele nu mai rezistă...revino-ţi în fire femeie...
...şi voi...la muncă...nu mai poftiţi atâta... :)

12 comentarii:

Just me .. spunea...

uite cine a facut a ploaie :))

nu stiam eu de unde a aparut asa din senin .. :)

Carmen spunea...

da...eu am trimis-o ...ca m-am saturat de ea...vineri seara a nins in sibiu...cand m-am trezit de dimineata era cam deprimant..pentru primavara...era zapada pe masini.

Elena spunea...

Pai ar fi bine sa te potolesti cu pozele astea care declanseaza tornade:))) unii mai si postesc lady:)) Si somn ziua???? Cine a auzit de asta?:))))

Carmen spunea...

pai ce crezi Elena...daca am pofta de ceva nu mai stau pe ganduri...lasa postul...alta data...si somn...cat de des pot :)

Anamaria spunea...

E bine ca am vazut poza abia azi (marti). Ptr. o zi de luni era cam mult de suportat! Oricum, nici asa, nu mi-e prea bine dar inghit in sec, iau o gura de cafea si poate trece..:)

Carmen spunea...

Anamaria...lasa ca o budinca nu e cine stie ce...treaca de la mine...o viata am, pe care mi-o restrictioneaza statul din multe puncte de vedere...ca-mi vine sa fac un stat al meu :)...prin urmare nu o sa imi impun singura restrictii si imi voi face absolut toate poftele...asa ar trebui sa faca toti
Te-am pupat

Alia spunea...

oh oh ... nu am apucat sa citesc inca. nu mai am cum. imi ploua in gura de mor si ma tot gandesc cum sa intru in posesie de sarlota de ciocolata cu multa frisca, si sa fie buna si cremoasa si delicioasa...
nu stiu daca e de la "pofte", pentru ca eu mereu am fost cam pofticioasa....

Carmen spunea...

....ei...ti-am dat timp Alia, sa te gandesti cum rezilvi cu sarlota.....imi zici acum ce solutie ai gasit? :)
...daca imi zici ca ai ramas cu inghititul in sec , ma dezamagesti :)

Alia spunea...

pai.... am mancat niste clatite in schimb. se pune?

Carmen spunea...

normal ca se pune :)..cu ce erau umplute?...acum imi lasa mie gura apa...suntem chit :)

Alia spunea...

una cu mure, alta cu visine si alta cu miere si nuca.

Carmen spunea...

gata...nu mai suntem chit...inghit in sec :)