marți, 17 martie 2009

Happy ....me!!!!

marți, 17 martie 2009
...mă mișc...alerg...și parcă de când cu abonamentul acesta la sală mă simt mult mai bine...mai fericită...mă surprind râzând aproape tot timpul...gânduri gri odată, acum sunt colorate...mișcarea face minuni, atât corpului cât și minții...

...stresul...ce e stresul?...toate se rezolvă pe rând și cu răbdare...

...inima e făcută ca să bată...atunci să bată...să o simt cum zvâcnește...să simt sângele cum aleargă prin vene...să respir pe ritm...pe ritmul inimii mele...să nu afle ea ce e lenea...să râd cu poftă, în hohote să mă aud și să-mi vibreze trupul ca să simt...să mă înroșesc în obraji și să ard de la cât de cald e sângele în mine...să bată și mai tare când mă sărută el...să se liniștească atunci când mă ține de mână...să o simt vie în mine și atunci va însemna că sunt vie și eu...


...ceva de genul.

4 comentarii:

ina bixade spunea...

ia te uita ce bucurie pe capu' tau. Eu sint un dezastru la capitolul miscare, niciodata nu mi-a placut sportul, mi-e lene sa fac si stinga-n prejur:) spor la exercitii!

adriana spunea...

pana cand vom afla la cine va ajunge cartea oferita de mine, te invit sa frunzaresti un pic prin ea..imagineaza-ti ca esti in biblioteca sau la librarie…incepand cu 16 martie, pana la finalul concursului, postez zilnic cate un fragment…pe urma las castigatorul sa o faca…astazi te intampin si cu paine…facuta de mine…http://adriana-dardindar.blogspot.com/

Just me .. spunea...

hey .. happy you! :)
se numeste pofta de viata! :)))
intotdeauna atunci cand faci ceva nou si iesi din tipare sau din rutina de zi cu zi apare acel "feeling" nou .. care te umple de energie si bucurie!
super poza!!
cred ca exprima exact ceea ce simti si traiesti acum :))

Carmen spunea...

Ina draga....daca a-i sta pe langa mine sigur ar incepe sa-ti placa....si ieri si azi am stat 2 ore la sala...plus 40 de min dus, si alte 40 de min intors....pe jos....cu cev a trebuie sa-mi umplu timpul...:)

Adriana, multumesc pentru invitatie :)

Juste me....o da...happy me...:)...asa s-o fi numind...si devinde pofta acuta de viata...nu vreau sa se termine perioada asta...e prea frumos asa....poza....exprima exact ceea ce simt eu...si asa sunt eu...adevarata EU...si imi era dor de mine.

Va multumesc de trecere si va rog sa-mi scuzati intarzierea ...dar abia la ora asta apuc sa stau linistita sa mai scriu cate ceva...in rest sunt la servici...cu multa treaba....sau plecata prin oras...
...v-am pupat