sâmbătă, 7 martie 2009

Despre babe

sâmbătă, 7 martie 2009

Vorbeam cu sora mea la telefon și din una în alta am ajuns la subiectul ”babe”....pentru că suntem în zilele babelor. La ea plouă....la mine e soare...ea și-a ales baba ca fiind pe data de șapte, deci azi...dar nu era dezamăgită...se zice că așa cum e vremea de baba ta așa îți va merge tot anul...ploaia o considerăm de obicei vreme rea...ei bine noi am interpretat-o ca bună...dacă plouă de baba ta înseamnă că vei avea un an bogat...deci oricum ar fi vremea e de bine...:)...facem noi să fie bine...până la urmă de noi depinde.


Hai, afișați un zâmbet mare pe fața alungită...să vedeți cum se rotunjește de îndată...și nu mai fiți invidioși că la mine e soare și că eu ies la plimbare...când mă întorc vă povstesc cum a fost :)...o sâmbătă plăcută vă doresc...și nu uitați...dintre nori oricând poate să apară și o rază de soare.

3 comentarii:

Anda spunea...

Eu mereu imi aleg baba pe 5 si, pana anul asta, a fost mereu soare si frumos. Acum a plouat tare, a fost frig si vant, deci...se intoarce norocul, asculta-ma pe mine!!! :P

Just me .. spunea...

haaa.. baba mea a fost pe 4 :)
si a fost soare si frumos, spre seara un pic innorat (dar m-am facut ca nu observ asta) :)

o sambata frumoasa si tie ..
si plimbare placuta ;)

Carmen spunea...

Anda...baba mea e pe 8...si fie ca ploua fie ca e soare tot de bine e :)...daca ploua inseamna ca o sa am bani...daca e soare inseamna ca o sa fie unan foarte bun...deci oricum e bine :)

Just me...innorat? ti s-a parut :)