marți, 3 martie 2009

Așa nu

marți, 3 martie 2009

Vrem multe dar ce facem ca să ne îndeplinim dorințele?

Mi-am dorit soare, mi-am dorit înflorirea naturii...nu s-au întâmplat și nici nu pot să fac ceva ca să se întâmple. Nu mai am acuarele destule ca să colorez orașul...prin urmare mă resemnez.

Am vrut să mă plimb și am făcut-o...pe răcoare...pe lăsatul nopții când noaptea a trimis ziua la culcare. Am vrut o limonadă...zis și făcut...2 lămâi, apă plată și puțin zahăr...și pofta e gata potolită.

Acum m-aș uita la un film și chiar aș adormi înainte să se termine...dar cum să faci asta când în altă cameră, colegul de apartament are invitați și cântă...îl cântă pe Puiu Codreanu și alții ca el...ce mai contez eu...omul se simte bine...restul se conformează. Omul e tânăr și se simte bine, nu pot să-i stric bucuria...e treaba mea dacă bucuria mea nu seamănă cu a lui. Să mă mut? M-aș muta...dar chirie mică precum asta nu prea mai găsesc și acum pe criză chiar nu îmi doresc cheltuieli suplimentare. Din puținul pe care îl am trebuie să-mi ajungă de chirie și cheltuieli...de mâncare...de haine...căci prezentabilă trebuie să fiu...și mai trebuie să mai pun și ceva de-o parte...da...la saltea...sau la șosetă...sau spune-i cum vrei tu...pentru zile negre.

Or fi cele 3 ceasuri rele de marți...e marți nu?...dar eu nu sunt superstițioasă...nu e nici un ceas...așa a fost să fie...acum n-am decât să mă uit la film cum pot și să încerc să adorm pe urmă...și dacă nu reușesc...ghinion...pierdere de vreme...și ochi umflați mâine la servici. Așa zile să tot ai....NU


5 comentarii:

Elena spunea...

Carmen, empatizez cu tine... macar daca ascultau ceva mai soft, nu?;) Vezi, de aia am lasat eu Clujul, pentru ca nu am avut rabdarea ta sa suport una-alta si sa nu fug repede la casa mea de aici. Deci macar virtual te sustin sa gandesti ca zile ca asta de marti sunt putine;)

Carmen spunea...

Multumesc Elena...ce sa mai zic...eu sunt calita de pe timpul facultatii...nu ma urc pe pereti de nervi...ma deranjeaza doar ca maine voi fi foarte obosita. E ziua lui de nastere...cheful mare l-a tinut sambata dar azi are alti invitati. Sunt in camera lui dar tot se aude....azi vroiam ca al 21 sa fiu in pat sa dorm, sa fiu fresh...da` de unde :)

ina bixade spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
ina bixade spunea...

da, e enervant sa auzi galagia vecinului, insa noroc ca nu e ziua lui in fiecare zi:) O sa fie bine, nu te ingrijora!!!

Carmen spunea...

da Ina...gata, a trecut :)...la un moment dat de oboseala am adormit...cu tot cu muzica