joi, 19 martie 2009

Aşa-i femeia...acum da, acum ba

joi, 19 martie 2009

A fost odată ca niciodată…că dacă n-ar fi fost nu s-ar fi povestit...aşa cum vă povestesc eu acum despre mulţumirile şi nemulţumirile mele...căci, nu-i aşa, despre ce altceva să scriu dacă nu despre asta...politică, scandaluri, scriu alţii destul...eu una sunt sătulă de aşa ceva.

În ciuda bunei mele dispoziţii din ultimele zile există totuşi un aspect care nu se încadrează standardelor mele...ghici ciupercă ce-i...seamănă cu o femeie...sau femeia cu ea...bine hai că vă zic...vremea. Mă simt ca într-un glob în care vremea e controlată de cineva de la un pupitru...cineva care e foarte nehotărât sau poate care habar nu are de cele 4 anotimpuri, cineva care e curios ce face butonul roşu sau butonul albastru sau butonul galben.

Am trecut de jumătatea lui martie şi nu prea văd semn de primăvară...doar comercianţii cu florile lor care îngheaţă şi ei pe la tarabe alături de lalele, zambile, frezii şi alte flori de sezon. Acum mă uit pe geam si fulguieşte...fulgi destul de mari...cam un centimetru în diametru. Cerul e cenuşiu...cerne într-una şi nu prea dă semne de oboseală. Ieri am avut de toate. Dimineaţa a început să plouă...uşor...o ploaie timidă...pe care o puteam ignora...primăvara ploaia e normală...la puţin timp stropii de apă s-au transformat în fulgi care ţineau morţiş să atingă solul...după un astfel de spectacol de dans actorii se schimbă...a început grindina...sfere micuţe de gheaţă loveau hotărâte pervazul ...tabla urla de durere.
Încercam să ignor capriciile vremii şi îmi vedeam liniştită de treabă când remarc la un moment dat că norii s-au rărit şi e mai luminat...o lumină galbenă...de primăvară...a ieşit soarele pe strada mea...şi m-am bucurat atunci ...şi atât. Azi ninge din nou...mi-e frig...am nasul înfundat...temperatură şi tare mi-e teamă că voi răci...nu pe veci ...nu scăpaţi voi aşa uşor de mine :)...mă tratez şi îmi revin...
Oricum ar fi vremea zâmbetu-i pe faţa mea,
Ca o viorea pe câmp primăvara.

...să fiţi voioşi şi bucuroşi că a trecut ieri, trece şi azi, vine mâine ca să fie ieri...şi dacă este ieri înseamnă că e sâmbătă.. :)...be happy!!!!!!!

7 comentarii:

Elena spunea...

Aceeasi problema imi aduce si mie dureri masive de cap:(( si mai am doua saptamani pana la durerea aialalta, cu jobul, pffff! Si parca vad ca atunci va fi soare si fain, iar eu ma voi usca la serviciu:(

Just me .. spunea...

aşa-i femeia...acuma da, acuma ba
la fel este si vremea acuma soare,acuma ploua :))

dupa ce ieri a plouat toata ziua si seara a venit cu un frig care a intors termometrele la doar 1 grad celsius, astazi este soareeeeee si miroase si a primavara ! :)
nu stiu pana cand o sa tina pentru ca deja la orizont vad nori negri care se aduna ..

oricum s-a anuntat vreme rece si ploioasa (prin unele zone gen Sibiu ninsoare) pana luni, dupa care pregatitiva de intampinarea primaverii .. pentru ca se va incalzi incet incet :)

carmen asta inseamna ca nu mai ai mult de rezistat tentatiei de a scoate la lumina garderoba de primavara :)

nas infundat,temperatura ? simptome care cer urgent un ceai fierbinte,patut cald,odihna, si un masaj inainte de culcare (daca este posibil).. :)))

o dupaamiaza placuta va urez, plina de caldura (chiar daca e innorat afara ) :)

Carmen spunea...

Elena...tu macar ai 2 "sori" langa tine...care oricat de urata ar fi vremea si oricat de mult te-ar obosi....ei sunt vremea ta buna...pastila de ras...ce mai...ca nu sunt cuvinte care sa descrie asa ceva...tu sti mai bine decat mine...eu nu am copii :)


Juste me...vezi de ce nu umaresc eu buletinele meteo?...pentru ca nu vreau vesti proaste...mai bine ma confrunt la momentul respectiv cu situatia decat sa ma mai stresez in plus ...de cativa ani incep sa ma obisnuiesc ca de la cizme trec direct la sandale...poate mai bine ar fi sa ma mut cu totul undeva unde e numai soare...poate California :)...oare am voie in avion cu fluturi viu colorati? :)
e deja seara...asa ca....o seara placuta !

Generalul spunea...

Intr-un fel, chiar cred ca suntem controlati de la un pupitru. Nu-i neaparat un lucru rau, depinde doar pe cine lasam sa ne controleze. :)

Iar primaverile vin, mai devreme sau mai tarziu. O sa-mi dai dreptate...

Carmen spunea...

generalule...m-am saturat sa tot astept...asta sa fie clar :)
lasa-ma pe mine la pupitrul ala...pls..pls :)

Generalul spunea...

Treci la butoane, iti fac loc. Desi tare mi-e teama ca nu vom schimba nimic, Carmen...

Carmen spunea...

Ieri am fost eu la butoane...si ce frumos a fost....azi a venit altcineva inaintea mea si acum cerul e acoperit de nori...offf :)