luni, 16 februarie 2009

Undercover

luni, 16 februarie 2009

Am lipsit puțin dar în timpul acesta am descoperit ceva ...un joc...trebuie să mărturisesc că îmi plac jocurile cu mașini...curse de mașini...cred că a trecut un an de când nu am mai jucat așa ceva...asta pentru că nu prea am timp...azi mi-am făcut puțin timp și am jucat NFS Undercover.
Din câte am înțeles eu jocul a fost inspirat din seria de filme Transporter. Pentru cei care nu cunosc acțiunea din filmele produse de LucBeson, personajul principal este un sofer care lucrează pe cont propriu, ducând persoane sau colete dubioase (in general pentru lumea interlopă), fără să pună întrebări celor care-l angajează.
Jocul îmi place ...doar că ai nevoie de un calculator performant...eu nu-l am...prin urmare joc atunci când sunt lăsată.
...îmi iau mașina și merg în vacanță...să fiți cuminți :)

4 comentarii:

Just me .. spunea...

drive safe! :))

Carmen spunea...

:)...asa cum poate o femeie

Elena spunea...

Ai putea fi o prietena pe cinste a copilului meu:) Mda, distantele astea, uooof!:(

Carmen spunea...

cred ca acesta e motivul pentru care ma plac copiii...intru foarte usor in jocul lor :)