joi, 26 februarie 2009

Poftă de dulce

joi, 26 februarie 2009



Și ca să mă credeți că orelele astea am fost la bucătărie...






Mie îmi plac foarte mult fursecurile. Și cornulețele sunt bune dar mi-au ieșit multe și m-am pictisit să aștept după ele să se coacă :).
LATER EDIT
Cornuleţele din poză sunt date printr-un amestec de zahăr şi nucă de cocos înainte de a fi puse la cuptor...la coacere, pe fundul lor se formează un strat de zăhăr caramelizat...iami. Am făcut câteva şi cu mac...mi s-au părut şi mai bune decât cele cu cocos.

17 comentarii:

miki spunea...

...tot pate de ficat vreau acum :D

dar nu e vina ta, e vina mea. n-am chef de dulce :)

Carmen spunea...

problema e ca acum vreau si e pate...si nu e vina ta...:) e pofta mea

miki spunea...

asta de l-am mancat eu nu e asa bun, daca te consoleaza cu ceva...

Carmen spunea...

daca e vb de consolat..ma consoleaza cornuletele...pate am mancat ieri...dar parca as mai manca acum ca ai spus tu

...cu poftele mele...vai de mine cand voi fi insarcinata

miki spunea...

ooooooooooooooffffffffffffffff, de cate ori sa va mai spun ca poftele de gravida n-au nimic a face cu poftele de negravida?!?!

alea sunt strict hormonale si nu seamana cu ce poftesti acum. cand o sa fii gravida, daca o sa ai pofte, o s vrei peste prajit tras in dulceata de capsuni, asortat cu cartofi natur manjiti cu miere si toate asezate pe un platou de sos de chiftele de la ikea.

daca o sa vrei tave de cornulete si piscoturi sau tiramisu, se numeste ca te rasfeti si nu se ia in seama :D

Carmen spunea...

bine ca le sti tu pe toate :)))

miki spunea...

da, dom'le. noroc ca sunt generoasa si impartasesc si cu voi din vastele mele cunostinte :))

Carmen spunea...

da...mare noroc :)

Elena spunea...

Bine mai Carmen, da' retetele????:) Ca acum ma gandesc sa le prepar si eu la maimutei:) Hai fii de treaba si trimite-mi-le pe mail, pliiiiz! Sar'na anticipat!;)

Miki, cred ca de astea poftele mele nu au existat: nu avem Ikea la noi:)))))

Carmen spunea...

Mi-e lene sa scriu...dar iti spun de unde le-am luat...am in "vazuti prin binoclu" pe Amalia---acolo gasesti cornuletele...reteta am facut-o dupa gustul meu...adica nu am mai bagat coaja de lamaie si in loc de nuca am folosit cocos si mac
...fursecurile le gasesti la Retete culinare pentru voi...daca mai ai nelamuriri....oricand :)...dar nu cred ca va fi cazul...fetele astea explica f bine ce ai de facut si au si poze astfel incat sa-ti dai seama daca ti-a iesit ce a trebuit :)

miki spunea...

norocul tau, elena! iti zic! :))

Ginette spunea...

Carmen, ma bucur ca au avut succes fursecurile :-)

Carmen spunea...

si inca ce succes ...te-am pupat..merci de retetă

Ginette spunea...

Cu multa placere, te pup si eu !

Just me .. spunea...

deci nu ai idee ..
imi ploua in gura, ce pofta mi-ai facut de ceva dulce !

te-ai prajiturit nu gluma :)

Just me .. spunea...

totusi .. fursecurile ma atrag mai mult, arata chiar foarte bine
mmmm :))

Carmen spunea...

da...m-am prajiturit...si mie mi-au placut atunci mai mult fursecurile...dar zilele trecute am mai facut o portie de cornulete...numai ca de data asta le-am dat numai prin mac...si mi-au placut mai mult, au iesit mai bune...deja a doua oara stiam cum sta treaba :)