sâmbătă, 28 februarie 2009

Ordinary day

sâmbătă, 28 februarie 2009


Normal că tare m-aş bucura să vină primăvara, să strălucească soarele, să înverzească totul, să simt miros de flori de primăvară...dar cum ar putea fi asta posibil dacă la mine ninge...aşa ningea de dimineaţă...aşa ninge şi acum.

Nu mai contează ...eu mă simt bine şi chiar m-am bucurat de ziua aceasta...la servici mi-am rezolvat ceea ce mi-am propus...iar spre seară mi-am sadisfăcut o poftă ...iar ...şi să nu vă supăraţi pe mine...dar nu m-am putut abţine.

Azi am avut invitaţi la o partidă de remi un cuplu foarte drăguţ care ne-au tratat foarte bine când am fost la ei...a venit rândul meu la trataţie şi nu puteam să nu mă străduiesc măcar puţin. Am făcut o prăjitură simplă şi rapidă...sper să le fi plăcut.
Mie mi-a plăcut...că am câştigat la remi :)...ultima dată pierduse-m...acum a sosit vremea revanşei :)

7 comentarii:

Anda spunea...

In Bucuresti aproape a venit primavara. In curand va fi frumos de tot. Poate faci o vizita :) Ca eu la tine nu vin, daca persisti in a prepara "tratatii" de felul asta!!!

ina bixade spunea...

carmen, in ce oras locuiesti? si mie imi place sa joc remi!

Carmen spunea...

Anda, nu se poate...cum sa nu vi...vezi ca vin dupa tine :)

Ina, in sibiu draga....te astept oricand....daca treci prin tara neaparat sa treci si pe aici :)

Just me .. spunea...

haaaa... asta imi aduce aminte de o prajitura care era facut cu visine din visinata sau caise din compot :)

Carmen spunea...

prajitura asta a fost facuta in graba...asteptam pe cineva in vizita si eu numai cat am ajuns de la servci si intr-o ora trebuia sa fiu gata...si visinele si piersicile sunt din compot

Calin Blaga spunea...

Carmen felicitari pentru partida castigata.....dar nu uita ca dupa doua partide am iesit toti la scor egal...deci meciul 3 e decisiv :)

Carmen spunea...

Da Calin, neaparat trebuie sa fie si meciul trei...da sa-l facem intr-o zi in care norocul e la mine :)