sâmbătă, 28 februarie 2009

Licoare

sâmbătă, 28 februarie 2009
Mă gâdili la ureche...cine eşti tu?...tu de fapt spui ceva acolo...dar eşti prea mic ca să te pot înţelege. Nu simt decât o adiere...un fior ce mă face să zâmbesc...continui să sorb din vinul care îmi alungă inhibiţiile şi parcă fiecare picătură mai spune un adevăr. N-am mai stat de mult de vorbă cu gândurile mele...îşi cer bietele atenţia ce li se cuvine...mai bine le alint acum decât să aştept să apară ele când nici nu mă aştept.
...cântă...e muzica ce mă relaxează...e sunetul ce îmi închide ochii şi îmi face buzele să zâmbească...e cuibăritul la căldurică atunci când îmi e frig...e uşa ce se deschide atunci când afară e furtună...e puterea becului care luminează încăperea întunecată...e fluturele care zboară într-o zi de vară...e păpădia care îmi îngălbeneşte nasul atunci când încerc să o miros...eşti acel parfum de vanilie care îmi pătrunde în piele, în creier...eşti  acel lucru care îmi lipseşte şi de care nu-mi aduc aminte...

5 comentarii:

giuly spunea...

acel "ceva"

Anda spunea...

Hehe...e mai mult un feeling asa, de inceput de primavara si de "urmeaza ceva"...

Carmen spunea...

giuly...ceva e :)

Anda, nu ma mai gandesc de mult la ce urmeaza...acum conteaza cel mai mult..si acum e bine...e zaharul pudra de pe gogosi :)..e glazura de ciocolata de pe amandina :)

Just me .. spunea...

hehehe ..
sounds familiar.. :)

Carmen spunea...

:)