miercuri, 4 februarie 2009

Hoinăreli

miercuri, 4 februarie 2009


Atât de mult am așteptat această perioada din viață....în care chiar fac ceea ce doresc...am scăpat de școală...de examene...doar serivciul ...care e doar ca să mă ajute să supraviețuiesc...în rest...libertate ...asta mi-am dorit...am timp pentru obligații mai târziu...o viață întreagă...cu aceste timpuri nu mă mai întâlnesc niciodată...nu știu cât va mai dura așa...un an, doi, trei...cinci...cât va fi...

Nu mă droghez și nu am făcut-o niciodată, deși poate dacă aș ajunge prin Amsterdam aș fi tentată să gust faimoasa SpaceCake...e o nebunie, știu...dar e o curiozitate.
Nu fac excese...și am grijă de mine...călătoresc de câte ori am ocazia și fac foarte multe fotografii...învăț singură să gătesc ceea ce vreau să mănânc...bucătăria mi se pare chimie curată...nimic și nici un ingredient nu e întâmplător...cam cum e viața...
...sânge care zvâcnește în venele mele...oxigen ce-mi alimentează trupul...
...e clipa... mea de vis.

10 comentarii:

Just me .. spunea...

cred ca unul din cele mai frumoase sentimente este acela cand simti ceea ce simti tu acum!
ca esti libera,independenta..poti conlucra in voie la planurile pentru viitor si nu numai ..
calatoresti,vizitezi,asimilezi..privesti,simti traiesi, toate acestea sunt lucruri pe care nu ti le poate lua nimeni .. niciodata!
superbe pozele, superbe peisajele ... de dimineata asa.. suntem un pic invidiosi sa stii :))
deja in una dintre poze, mi-am si gasit loc de am plasat o casuta :P

Carmen spunea...

in care?
planuri de viitor...hm...cred ca cei mai bucurosi ar fi parintii daca mi-as face ceva planuri...dar nu-mi fac....nu stiu ce voi face nici in dupamasa asta...apai mai departe
...nu-mi fac planuri pentru ca de fiecare data cand mi le-am facut mi-au iesit exact pe dos...si crede-ma nu e prea placut...prin urmare, ma adaptez situatiilor care se ivesc...e mai bine asa, decat sa las sa treaca zilele pe langa mine gandindu-ma ce voi face maine si uitand sa traiesc prezentul

Just me .. spunea...

in sfarsit gasesc si eu o persoana care zice ca mereu cand si-a facut planuri au iesit pe dos !
credeam ca sunt singurul...
de altfel mereu cand iau parte la un moment de genul "puneti o dorinta!" zic in sinea mea ...
ohh ..not again !
:)

Carmen spunea...

de ce in sfarsit? adica tu de bucuri de esecurile altora doar pentru ca ti se intampla si tie ..hmm...:)

Just me .. spunea...

nop, ideea era alta .. :)

ina bixade spunea...

Da! Felicitari! You are your own person! Mereu am zis ca e crucial pentru o femeie sa fie pe picioarele ei, sa nu depinda de nimeni...Eu chiar am invatat ca cel mai bine sa nu te bazezi pe nimeni, decit pe TINE. I love my freedom si de 5 ani tot asta adica: fac ce vrea muschiul meu:) It's so empowering! Deci bucura-te de aceasta etapa!

Carmen spunea...

eu fac asta abia de 2 ani jumate, culmea e ca abia acum i-am dat seama ce bine e :)

Elena spunea...

Sa stii ca e bine asa cum spui tu;) Primii mei ani de libertate de asta au fost putin aiurea: stres la jobul respectiv, bani extrem de putini, adica... sub limita, dar LIBERTATEA de a face ce vroiam, de a-mi organiza timpul liber cum vroiam... libertatea de a fi spontana. Profita! Spun aproape urland, ca sa se auda peste munti:)))

Carmen spunea...

Toate la timpul lor...nu-i asa Elena...si asta e timpul meu pentru asa ceva :)

Elena spunea...

Absoluuut!:D