miercuri, 11 februarie 2009

Gata...pijamaua la înaintare!!!

miercuri, 11 februarie 2009

8 ore de muncă?...poate la Stat e așa boierime...majoritatea muncim mai mult de 8 ore pe zi...unii ajung până la 12 ore...și ajungem acasă și ne simțim tot timpul obosiți...și parcă toată viața noastră se rezumă la muncă , muncă și muncă. Până când? Gata...începem răsfățul...o baie fierbinte, timp în care uiți de tine sub atingerea apei...masaj și relxare după...poate ceva de băut...nu limonadă...am spus răsfăț...asta înseamnă ceva toxic de bun...și pentru că deja mă simt mai bine adaug ingredientul muzică ritmată care îmi face poftă să dansez...și mă trezesc că țopăi singură în cameră, parcă ar fi seara mea de disco însă, fără haine gătite, fără machiaj, în pijama și cu bigudiurile în păr...doar imagina asta te face să zâmbești...meniul e complet pentru o seară reușită și plină de voie bună.

...așa azi a devenit ieri și mâine este azi și azi voi putea să fac la fel...să-l tansform în ieri și mâine să-l fac azi...

4 comentarii:

Anda spunea...

Mai, eu pe asta cu baia fierbinte cu spuma, lumanari si altele n-am inteles-o ever...NU AM RABDARE!!! Poate pentru ca n-am tv acolo...

Carmen spunea...

Anda, lumanarile nu sunt neaparat o placere pentru mine...daca m gandesc bine nu le-am folosit niciodata...n-am rabdare sa le aprind...insa baia fierbinte cu spuma...asta daaaaaaaaaa...nu e vorba de rabdare...ca nu stau pur si smplu si astept sa treaca un timp...ma cufund pur si simplu cu ochii inchisi...nu in apa...intr-o stare de standby in care ma deconectez cu totul si pur si simplu uit de mine...asta pana se raceste apa si ma trezesc
...pune-ti muzica daca tv nu ai acolo...e ceva si atat :)

Elena spunea...

Ooo, stai sa vezi ca sunt persoane care si la stat trag ca la jug, eu nu am program fix... adica pana la 4 dar de cate ori am avut treaba pana dupa 6 si mergeam direct in parc la ai mei:)) De fapt, cat am lucrat pe fundatie aveam program fix, ca sefimea din Bucuresti... eu vreau sa plec de la stat:P
Si daaa, baie cu spume, nu cu lumanari, ca alea nu imi plac:P mi-am achizitionat 3 bidoane cu diferite arome... care stau si ma asteapta:))

Carmen spunea...

...da,da...categoric fara lumanari...arome, arome...iami...si ce mai astepti?...fuga fuguta la baie :)