joi, 26 februarie 2009

Back to...

joi, 26 februarie 2009


...Greu, foarte greu este după concediu...m-am relaxat și prea bine m-am simțit iar când am revenit la servici, asta fiind ieri, am avut o foarte ”plăcută” surpriză...cea din imagini. Știam că dacă lipsesc nu-mi face nimeni treaba dar, chiar la așa ceva nu mă așteptam...era debandadă, hârtii peste tot, aruncate la întâmplare, pe care eu a trebuit să le descurc și să mai și prelucrez datele de pe ele...asta ca să fie munca completă ...eu mi-am lăsat biroul curat și gol...


...când am intrat nici nu mai știam pe ce să pun mâna...ce e și mai grav e că la sfârșit de lună am foarte multe situații de încheiat și rapoarte de predat, prin urmare ...nu-i a bună...dar trec eu și peste asta...gata cu plângerile...să trecem la treburi mai serioase...adică să trec...la bucătărie...m-a lovit pofta de ceva bun...si deja mi-am făcut cumpărăturile și mă apuc de cocălit ...dacă iese ceva bun poate pun și poze :).


Ce bine e acasă...

8 comentarii:

Elena spunea...

Mai, deci e inadmisibil! Acum ma gandesc, eu dupa 2 ani ce gasesc pe birou?:))))
Ce faci bun? Eu am avut azi tiramisu dupa reteta originala, cu mascarpone italian.... buuuun de tot!:D Ah, si peste la cuptor, si mamaliguta cu branza de burduf... pf, au mancat ai mei de le stateau seara burtile ca la greier:))))

Carmen spunea...

:)))....peste as manca in fiecare zi...tiramisu imi place f mult, dar mai mult de o felie nu pot manca...
...vai...am facut o burta...am pus 3 kg in concediul acesta...trebuie luata atitudine :)

Elena spunea...

:)))) te-as pofti la sala cu mine, ca azi de "egziemplu" a scos profa untul din noi, abia m-am tarat pana acasa:)))))

Carmen spunea...

vreau , vreau...sa ma tarasca si pe mine cineva la sala...la mine e mai greu pana intru acolo...ca rezistenta atletica am :)...dar cu urnitul din loc de una singura, e mai greu :))

Elena spunea...

Pfuaaa, eu ma urnesc singura de atatia ani.... bine, cu pauza de "graviditate" si dupa... greu imi e, deja ma lasa balamalele, dar e musai!

Carmen spunea...

daca e musai...e musai:)

miki spunea...

uh, my...
diazepam inainte, nu? :)

Carmen spunea...

chiar pana acolo nu am ajuns...poate peste cativa ani :)