luni, 2 februarie 2009

Am luat cuvântul

luni, 2 februarie 2009
Fac ce fac şi mă tot aleg cu câte o leapşă...sunt bune si astea la ceva...nu mă poate acuza nimeni că n-am ales subiectul bun...aşa am primit, ce să fac?...cu prezenta m-am ales de la Anda- de profesie visătoare ...şi sună cam aşa: a interviu.

- Ce îţi place să faci atât de mult încât ai plăti pentru asta?

Nu ştiu...mie mi se pare că plătesc cam pentru orice, prin urmare nu ar fi ceva deosebit...oricum fac doar ce-mi place...îmi place să călătoresc...şi plătesc de fiecare dată când o fac, mai plătesc şi pentru îngheţată şi ciocolată. La altceva deosebit nu m-am gândit...revino în 5 secunde...până atunci mă gândesc...gata, au trecut cele 5 secunde...mi-ar place să nu mai am nevoie de somn, mi se pare că irosim atât de mult timp dormind...timp în care am putea face mult mai multe...dar asta nu se poate...aşa că...vise plăcute.

- Dacă ai afla azi că mai ai de trăit exact 5 ani, ce ai face începând de mâine?

5 ani? mi se pare mult...cam lung preludiul morţii... vreţi varianta raţională şi cea pe care aş alege-o?cel mai probabil mi-aş continua în primii ani viaţa în mod normal...nu aş renunţa aşa uşor...am şanse să nu mai mor. Altă variantă nu am...nu am ce vinde, cu cei dragi oricum mă văd des. Nimeni nu are de unde să ştie când am să mor, prin urmare această întrebare este irelevantă...viaţa oricum mi-o trăiesc frumos...nu mă îngrop în muncă şi nu mă demoralizez când dau de probleme...ca să faci ce-ţi place nu e nevoie să şti că vei muri...asta oricum se întâmplă la un moment dat...că e azi sau peste ani...asta nu schimbă cu nimic lucrurile...noi suntem aceeaşi.

- Dacă ai câştiga un milion de euro neimpozabil, ai continua să faci ce faci acum?

Cateoric nu. Cel mai probabil mai întâi m-aş ocupa de construirea căsuţei mele, cu grădină...căsuţă pentru că nu vreau una mare...vreau doar atâtea camere de câte mă pot folosi...pe urmă cel mai probabil aş călători...nu-mi place să irosesc banii prin urmare aş cumpăra din marea parte a banilor mai multe apartamente pe care le-aş închiria...şi aş mai investi într-o grădiniţă...şi cred că e suficient.

- Peste 15 ani, ce ai vrea să scrie pe prima pagină despre tine, în cel mai important ziar din ţară?

Nu vreau să scrie...marea majoritate a celor din presă scriu despre scandaluri...restul despre politică şi sport...aşa că zic pas la o asemenea ofertă de publicitate.

-Ce vrei să spună prietenii tăi despre tine la ceremonia ta funerară?
Eu cred că eu voi zice la a lor ...nu scapă ei aşa uşor de mine :).

- Dar pe piatra ta funerară ce vrei să scrie despre tine?

Nu vreau să scrie, vreau să fie montat în interiorul ei un sistem cu un monitor, pe care să ruleze la nesfârşit un montaj cu poze şi filmuleţe cu momente din viaţa mea şi pe fundal să cânte muzica pe care aş fi ascultat-o eu în mod normal...pentru că asta rămânem după moarte...o amintire în fotografii, în cântecele cu care îi stresăm pe alţii.

-Când erai mică, ce le răspundeai celor mari la întrebarea: Tu ce vrei să te faci când vei fi mare?
Doctoriţă, să îi fac bine pe mami şi pe tati.

- Ce ai face, dacă ai şti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, că este imposibil să eşuezi?
Aş pune la Loto...să câştig milionul acela de euro ...restul se ştie ce aş face :)

- Ce ai vrea să le spună copiii tăi nepoţilor tăi despre tine?
Nu va fi nevoie să le spună...îşi vor da singuri seama pentru că mă vor cunoaşte :)

- Dacă ai putea acum să te proiectezi în viitor, în ultima zi a vieţii tale şi să îţi iei un interviu, care sunt cele 3 întrebări pe care ţi le-ai adresa?
De ce boli suferi sau ai suferit?....Cum îl cheamă pe soţul tău şi cum s-a comportat cu tine?...Ce a-i fi vrut să faci şi n-ai făcut?

Asta a fost...aşa în fugă şi la primul gând...poate mâine aş fi răspuns cu totul altceva ...dar asta a ieşit acum.
Cică deaia e leapşă ca să o dai mai departe...aşa că mă risc şi o pasez...cui oare?....ţie şi ţie şi cam atât.

Lipsită de haz vă salut. Ha

5 comentarii:

Elena spunea...

oooo nuuuuu:(( (aici ma dau cu capul de perete, stii tu:P )
Pai e mult de scris, si timpul la mine e scump!:P

Carmen spunea...

hai ca nu-ti ia mai mult de 10 min...stiu ca poti :)...nu ma refuza si de data asta :)

Anda spunea...

Am retinut: calatorii, inghetata, ciocolata si nu te demoralizezi cand dai de probleme! Tot am aflat ceva :)

Just me .. spunea...

si eu care speram sa scap ...!
pff :)

Carmen spunea...

Sunt simpla si previzibila Anda...asta ca sa nu fiu stresanta si periculoasa :)

Just me...cum sa scape cititorul meu fidel...nu se poate , trebuie mereu incurajat cu recompense :)