luni, 16 februarie 2009

Ajun de ducă

luni, 16 februarie 2009

Am fost atât de muncitoare anul trecut încât mai aveam 7 zile de concediu de care nu am profitat...am fost pusă în situația de a-mi lua forțat concediul rămas, până la sfârșitul lunii, altfel pierdeam zilele și nici posibilitatea plății nu era.

Uite-mă în concediu pentru o săptămână și 2 zile...uite că o zi a trecut...am dormit până la 12 la amiază...și m-am trezit , și m-am întins, și am mai lenevit un pic...nu îmi era foame dar a avut grijă cineva să mă hrănească și bine a făcut că altceva nici nu am mai mâncat azi, pur și simplu nu îmi este foame.

...și toată ziulica nu am făcut altceva decât să mă joc...așa a trecut prima mea zi de concediu...mâine...care e cam în zece minute de la momentul de față...mâine mă trezesc la 4 și jumătate dimineața...fără bagaj, am să ies somnoroasă pe ușă fără să beau cafea...doar eu și poșeta...și plec...plec în concediu ...la plimbare...prin alte orașe...am să merg la casa părintescă...am să mă opresc și în orașul în care am terminat facultatea...am să mă reîntâlnesc cu colegi de facultate...pe urmă am să mă întorc și am să plec iar...de data aceasta în altă direcție...mă plictisesc dacă stau.

Vederi...felicitări și alte impresii...le voi lăsa să curgă atunci când voi avea acces la net...să fiți cuminți...am să vă verific când nici nu vă așteptați :)

4 comentarii:

Just me .. spunea...

concediu placut!
distractie placuta, relaxare totala,zambete multe,momente unice,clipe frumoase ...etc! :)
sa revii cu zambete multe si amintiri placute!
noi te asteptam cuminti aici ..

Carmen spunea...

multumesc...sansa e de partea mea...depinde de mine ce fac cu ea :)

Alia spunea...

have fun!

Elena spunea...

Sa te poarte pasii prin locuri frumoase, ok?:)