miercuri, 28 ianuarie 2009

Răsfăţ

miercuri, 28 ianuarie 2009

E prima zi pe mare...cerul e cenuşiu şi o perdea de picuri de apă ne răcoreşte...în stânga, în dreapta, sus şi sub noi...apă...noroc că domnul vânt nu şi-a făcut prezenţa...o fi şi el în concediu sau e repartizat în altă parte.
...îmi iau acuarelele şi desenez, după perdeaua transparentă, un soare zâmbăreţ, o insulă ...cu o găleată arunc apă pe cer şi-l spăl de norii gri...fac vânt cu evantaiul să fie şi o briză răcoroasă...agit un tub de frişcă şi fac ici colo câte un norişor pentru puţină umbră...ajung pe insulă ...mă descalţ ca să simt nisipul cum îmi gâdilă tălpile...simt mirosul brizei, atingerea razelor de soare...răcoarea stropilor de apă ce se lovesc de picioarele mele care se plimbă în voie pe plaja aurie...mă uit spre soare, spre mare, spre verdele insulei şi alerg în valurile care mă cheamă la joacă.

3 comentarii:

Just me .. spunea...

frumos desenat!
tu vrei sa ne faci invidiosi? :)

Carmen spunea...

pentru ce? pentru desen sau pentru calatorie ? :)

Just me .. spunea...

desenul cuprinde si calatoria, deci pentru tot :)