vineri, 16 ianuarie 2009

Pe întuneric

vineri, 16 ianuarie 2009
Aseară mi-am adus aminte cum era pe vremea răposatului când ni se lua lumina. Începând cu aproximativ ora 20 pe strada mea s-a lăsat întunericul. Beznă ...pentru început ne-am amuzat, dupa 10 min am început să căutăm lumânările, după alte 10 min am început să ne întrebăm ce se întâmplă...oare fac cei de la renel economie din cauza crizei?
Evident că aveam planuri care acum îmi erau date peste cap, treburi care acum trebuiau amânate, era previzibil faptul că nu va veni prea curând curentul. Nu-mi place întunericul, nu-mi place liniştea atunci când vreau gălăgie, nu-mi place să fiu trimisă la somn când nu vreau să dorm. Şi ce faci într-o situaţie ca asta? Suni un prieten :), te asiguri că în cartier la el are curent şi te autoinviţi la un film :). M-am scos, am lăsat ruşinea la o parte, am luat în braţe tupeul...am pus mâna pe telefon şi am rezolvat problema întunericului.
Şi uite aşa m-am ales cu 2 filme văzute..."TheWoman" şi "The Wrestler"...prefer să nu le comentez...dacă vreţi să le vedeţi bine , dacă nu iar e bine...mie mi-a fost suficient să ştiu că în primul jocă Meg Ryan, iar de al doilea am auzit la ştiri...s-a luat premiul "Globul de aur" pentru cel mai bun actor în rolul principal.

Şi ca să vedeţi culmea ironiei...am scăpat aseară de pana de curent dar am dat astazi la servici de alta...s-au ars nişte siguranţe şi a durat ceva până a reuşit cineva să le schimbe...da...am stat degeaba...nu că nu i-ar conveni cuiva, dar totuşi ...am treabă şi nu vreau să stau pe urmă mai mult ca să o termin.

Tot răul spre bine...dacă s-a întâmplat am avut ce să vă povestesc...sunt bune la ceva şi toate acestea :)....şi uite că îmi ridic privirea spre fereastră şi ochii îmi văd ninsoare...dacă o ţine tot aşa e vreme de schiat la Păltiniş...sau de dat cu sacul pentru cei ce încă nu ştiu schia :)...aşa ca mine :)

8 comentarii:

Anamaria spunea...

E o problema complicata treaba cu pana de curent. Bine ca ai gasit "colacul de salvare" si a iesit frumos pana la urma. Imi amintesc de perioada in care mancam la lumanare. Revolutia m-a prins in clasa 1 deci nu am apucat celebrele teme la lumanare, dar tot imi aduc aminte ceva, ceva. Apropo de Paltinis si de intuneric. Nu-i asa ca e frumos sa schieziezi pe nocturna? :)) Sa ai o zi frumoasa cu mult curent.Curent electric, desigur! :)

Anamaria spunea...

* am lungit un cuvant era sa "schiezi".Scuze!

Carmen spunea...

...pai suntem aceeasi generatie...si eu tot in clasa 1 eram...:)
pai..cred ca e frumos...eu doar imi imaginez cum ar fi...nu stiu schia...anulacesta am vrut sa ma invat cu placa...dar am avut o entorsa si doctorul mi-a recomandat sa o las pentru iarna urmatoare :)

Anamaria spunea...

Eu pe tot pe sanie ma simt in largul meu. E mai sigur mai ales ca picioarele mele nu au fost niciodata "talentate" la sport.

Carmen spunea...

Anamaria, ce faci duminica? mergi la intalnire ?

Carmen spunea...

ei...de sanie nu am vrut sa spun nimic...ca sunt modesta de fire...dar daca insisti...sunt campioana la sanie :)...am castiga locul 1 la un concurs...cea mai lunga distanta parcursa :)

Anamaria spunea...

Nu stiu sigur. Maine o sa hotarasc, trebuie anuntat undeva daca mergem sau nu? Bravo pentru premiu!!!

Carmen spunea...

pai am vazut ca lumea s-a anuntat pe blogul lui Calin.