miercuri, 21 ianuarie 2009

Între vis şi realitate

miercuri, 21 ianuarie 2009
Iar m-am ales cu o leapşă, asta pentru că prietenii la nevoie de cunosc :)...şi pentru că cei cărora le-am dat leapşa trecută mai departe au şi onorat-o , am să încerc şi eu ...atât cât pot.



Leapşa am primit-o de la Just me şi sună cam aşa:

“Cine primeşte leapşa trebuie să scrie care e cea mai nepotrivită persoană cu care a visat că faceee…că se pupă.”citez :"adica acele puncte-puncte implica si daca ati facut si altceva decat asta, sex & co, intra tot la aceeasi idee."

Mă gândesc, mă gândesc...mai am nevoie de timp...până atunci gândiţivă şi voi...s-ar putea să fiţi printre cei ce primesc leapşa...dacă te oferi de bună voie şi ai o poveste interesantă ..primeşti un premiu :)


Și se întâmpla că oboseala era stăpână pe corpul meu și de îndată ce m-am așezat pe pat am adormit precum un prunc. Când mă trezesc a doua zi dimineața, mi se pare că noaptea a trecut mult prea repede.
De obicei nu-mi aduc aminte ce visez...de data aceasta m-am trezit brusc și visul nu se terminase...era un vis dulceag și parcă îmi era ciudă că mă trezisem...mă foiesc în pat și încerc să adorm din nou...să îmi continui visul...pleoapele devin grele...și...hmmm....sunt într-o cadă...nu e o baie clasică ...faianța și gresia lipsesc...e o încăpere mai mare ai cărei pereți nu se văd...sunt acoperiți de perdele de voal...culori de caramel și ciocolată...un miros de vanilie îmi gâdilă simțurile...lumina e difuză...e atât de cald exact cât trebuie...mă surpind zâmbind în aerul boem al încăperii...sunt doar eu și apa caldă acoperită de o spumă parfumată și fină care îmi mângâie pielea...îmi las trupul să se piardă în alint...îmi închid ochii ca să amplific simțurile și să îmi conectez și creierul la acest festin...și simt...simt cum buzele îmi sunt atinse într-un sărut...parcă o atingere cu gust de compot de piersică...coarda chitarei ce vibrează cântând...tresar și îmi deschid ochii să văd buzele ce mă îndulceau...nu era decât aburul...o nălucă...


...și m-am trezit...nu era nici cada...nici parfumul de vanilie...era doar camera rece și ceasul care arăta o oră prea matinală.



Leapșa merge mai departe la Anda

10 comentarii:

Just me .. spunea...

desi enuntul original este un pic derutant (asa l-am primit si eu), cu cuvintele mele ar suna cam asa:

"care este cea mai nepotrivită persoană cu care ai visat că te saruti .." :)

spor la rascolit prin arhiva viselor!

Carmen o dimineata cu soare :)
si sper ca in dimineata asta reusesti sa bei cafeaua :D

Carmen spunea...

:)...merci..crede-ma am baut una si cred ca organismul meu mai cere o doza de drog :)

o zi frumoasa si pentru tine

Calin Blaga spunea...

eu visez frumos...deci visez doar persoane potrivite :)

Carmen spunea...

Esti un norocos Caline :)

Elena spunea...

Auzi, daca am visat ca ma pup cu Richard Gere unde se pune: la potrivite sau nepotrivite? ntz ntz, ia uite ce idei imi dai de dimineata:P
Cafeaua are efect numai daca e administrata intravenos;)

Carmen spunea...

Azi nu am nevoie de cafea si nici de orice alt drog...:)
iar partea cu Richard Gere...eu zic sa o bagi la nepotrivite...ca n-are el sanse sa intalneasca o minunatie ca tine :)
Uite daca tot zici...iti dau tema...iti dau si tie leapsa :)...na ca acum ai ocupatie...si s anu-mi vi cu ...neuronu nu e acasa...ca ne suparam :)

Elena spunea...

No, fara suparare, dar tre' sa o refuz:) Cand or fi lepse cu poze sau altele sa stii ca le iau:P Vrei sa se zburleasca huz. ca visez pe altii, chiar si nepotriviti?:))))

Carmen spunea...

:))...apai chiar pe Gere nu cred ca se supara...dar las de la mine, ca stiu ca asta cu huz era doar un pretext ca nu ai chef sa scri :)

Just me .. spunea...

hehe .. frumoase cuvinte ! :)

Carmen spunea...

:)merci...bucatele din gusturile care imi plac mie :)