luni, 19 ianuarie 2009

Întâlnire ...de socializare

luni, 19 ianuarie 2009
Nu sunt de mult timp pe aceste "meleaguri" şi nici o motivaţie foarte serioasă nu am avut ca să apar...dar acum sunt şi atât cât voi avea timp de câte o însemnare din când în când, voi mai fi.

Ieri ne-am întâlnit câţiva din posesorii de blog din Sibiu, a fost prima întâlnire de genul acesta la care am participat...nu cunoşteam aproape pe nimeni...prin urmare am fost mai mult observator. Am fost plăcut impresionată de faptul că la întâlnire au venit şi din Avrig, Copşa Mică, Alba şi chiar o sibiancă din Braşov.
Atmosfera localului plăcută, oameni la locul lor...discuţii despre orice am vrut să discutăm. A fost interesant să te întâlneşti cu nişte oameni pe care nu-i cunoşti deloc dar cu care ai ceva în comun. Pentru unii blogul înseamnă mai mult decât un loc unde scri despre ce îţi trece prin cap...pentru unii e chiar un proiect de la care se aştept rezultate...unii aşteaptă reacţii...unii primesc chiar dacă nu aşteaptă...alţii fac bani din asta. Toţi sunt interesanţi în felul lor, dar fiecare scrie despre altceva. Sunt oameni simpli...elevi, studenti, jurnalişti, politiceni, liber profesionişti, programatori...şi nu mai ştiu ...că n-au spus toti ce profesie au.

Dacă înainte, din comoditate sau pur şi simplu din teama pentru necunoscut, nu aş fi mers la o astfel de întâlnire...acum agreez forma aceasta de socializare...să nu uit că sunt într-un oras străin pentru mine şi chiar am nevoie de socializare :).



Avem şi poze...pentru cei curioşi...enjoy

4 comentarii:

robert spunea...

Da, a fost o intalnire interesanta. Sper ca genul acesta de intalniri sa devina un fenomen uzual. Vreau ca next time sa avem parte de discutii aprinse si patima multa :))

Carmen spunea...

:), le facem noi sa fie asa

...si eu m-am simtit bine, pentru mine a fost cu totul altceva...si ar fi o ideea ca astfel de intalniri sa fie organizate daca nu o data pe luna macar la 2 luni

Anamaria spunea...

Imi pare rauuuuu ca nu am ajuns! Of! Multumesc ptr poze, mi-am facut o idee despre ce a fost acolo. Astept urmatoarea intalnire, voi fi prima! :)

Carmen spunea...

Asa asa, vezi ca te tin minte :)