miercuri, 14 ianuarie 2009

Lovitură de...foto buzz

miercuri, 14 ianuarie 2009
Am primit o leapsă...am sentimentul că nu o să-mi placă...

*Go to the 4th folder in your computer where you store your pictures.
*Pick the 4th picture in that folder.
*Explain the picture.
*Tag 4 people to do the same!


cine ştie ce poză se va nimeri.
Acum sunt la servici, prin urmare nu am poza....o postez mai târziu...însă leapşa o dau acum mai departe ca să aibă şi restul lumii timp să ascundă pozele compromiţătoare :)

Leapşa merge mai departe la
Alex
Just me
Anamaria
Dono

Sper să nu dezamăgiţi o ardeleancă simpatică şi modestă :)

Uite că mă țin de cuvânt, am revenit cu poza...am avut noroc :)

Poza este făcută în septembrie 2007 și reprezintă un simbol al Spaniei....Montserrat-ul...un loc superb în care m-aș întoarce cu drag.


11 comentarii:

Anestisia spunea...

Si daca nu sunt eu in poza respectiva, se pune?


(Just_me)

Carmen spunea...

se pune..ideea e sa fie a 4-a poza din cel de-al 4-lea folder :)..vezi ca cerem dovada :)

Anestisia spunea...

ok. ma apuc de treaba. abia m-am invatat.

Anamaria spunea...

Of, mi-am cam prin urechile, dar in final am reusit! Multumesc!

Anestisia spunea...

Executat! trebuie sa ma crezi pe cuvant, ca nu mint. Aia a fost poza gasita. :)

Alex spunea...

pai multumesc de leapsa, dar va trebui sa zic pas... am spus eu de la inceput ca nu "joc" din astea si va trebui sa raman consecvent :) ... sper sa nu te superi, dar va trebui sa refuz leapsa...
oricum, inca o data multumesc si iti doresc o seara frumoasa rau :) !

Anestisia spunea...

frumos, dar intr-adevar, ai scapat "ieftin". :D

Carmen spunea...

:)...pai macar in chestii de genul sa fiu norocoasa daca in rest sunt ocolita de asa ceva :)

Anamaria spunea...

Superb! Ai vazut ce frumos s-a rezolvat? :))

Carmen spunea...

da...pe manusa :)

Elena spunea...

te-ai scos:)