duminică, 18 ianuarie 2009

Disputa în cuplu

duminică, 18 ianuarie 2009
Chiar nu mă pot abține...pentru că susțin femeia...simt nevoia să o încurajez...așa cum sunt și eu încurajată....special pentru femei....și doar pentru bărbații care pot suporta.

„Un bărbat și soția lui aveau probleme acasă și și-au aplicat tratamentul tăcerii. La un moment dat, bărbatul și-a dat seama că în ziua următoare avea nevoie ca soția sa să-l trezească la ora 5.00 pentru un zbor de afaceri. Nedorind să fie primul care să rupă tăcerea (și să piardă), a scris pe o bucată de hârtie "Te rog să mă trezești la ora 5.00 ” și a lăsat biletul unde știa că soția sa o să-l găsească. În dimineața următoare, bărbatul se trezește și descoperă că este ora 9.00 și că a pierdut avionul. Furios, tocmai se pregătea să se certe cu soția lui că nu l-a trezit, când a observat un bilețel lângă pat:"Este ora 5.00.Trezește-te !".
Concluzia: bărbații nu sunt echipați pentru genul acesta de întreceri. Se poate că Dumnezeu a creat bărbatul înaintea femeii, dar întotdeauna există o ciornă înainte de capodoperă !”

Și cred că așa și este :)

2 comentarii:

ina bixade spunea...

Ce mi-a placut! (si mi-a placut ca a pierdut si avionul:)

Carmen spunea...

:)) eu am ras de numa...pentru ca sincer iti spun, cred o femeie instare sa faca asa ceva...ne place vorba aceea ...ochi pentru ochi si dinte pentru dinte