vineri, 23 ianuarie 2009

Despre femei

vineri, 23 ianuarie 2009
Cineva zicea că femeile scriu numai despre "fluturi"...nimic interesant...parcă simt miros de misoginism prin zonă.
O să revin ...asta a fost doar introducerea.

Am revenit.

Este sau nu este femeia discriminata?
Stau la birou şi fac un lucru deloc profesional...în loc să-mi văd de treabă scriu despre "fluturi"...şi ce e rău în asta? Fluturii sunt frumoşi...chiar mi-aş fi dorit să fiu un fluture...libertatea de a zbura...viaţa scurtă care nu lasă loc de amintiri neplăcute şi de sechele care te urmăresc fără să vrei.


Apa din cana termosensibilă acum 5 minute era fierbinte ...şi poza se vedea atât de bine...în această clipă e doar călduţă...intensitatea culorilor fotografiei a scăzut...cealaltă cană, cu care îmi beau de obicei cafeaua în dimineţile venite prea devreme pentru mine...chiar dacă ele vin la aceeaşi oră...acea cană, de culoarea piersicii(da...ai remarcat bine, îmi plac piersicile) stă goală şi îmi zâmbeşte, la propriu, şi scoate limba, la propriu, si îmi trage cu ochiu, la propriu....nu, nu mi se pare...n-am luat-o chiar atât de razna...chiar aşa este şi îi voi face odată o poză ca să vă convingeţi şi voi...o fac vedetă. Acest obiect mă face să zâmbesc de câte ori mă uit la ea, e atât de comică uneori...aşa ca mine...nu se lasă niciodată ...de sunt tristă sau nervoasă, obosită sau plictisită...cu zâmbetul ei reuşeşte să mă scoată pentru câteva clipe din starea nedorită...o întreb câteodată când o văd aşa tupeistă... "ce te uiţi aşa sfidător la mine? nu ţi se pare că întreci măsura?"...oacheşă cum e, cu o fruză într-o parte...ca şi cum ar avea o frizură la modă printre piersici...îmi răspunde "ba deloc, mă uit că eşti caraghioasă tare cum te agiţi fără rost"...şi mă calmez şi încep să râd de una singură şi cana râde cu mine.
Şi uite cum am scris "fluturi" despre o cană.
Aş fi putut să scriu contra argumente şi contra exemple pentru afirmaţia cu care am început...dar mi-am adus aminte de filmul "Maşina timpului" în care personajul principal cădea în plasa provocărilor...fiind facut laş...încerca să dovedească contrariul...dar nu ieşea nimic bun la final...aşa că stau şi eu cuminte în banca mea...nu simt nevoia să mă scuz sau să scuz pe cineva...puţin îmi pasă dacă mă citesc 2 sau 200 de persoane...cui îi place mai revine cui nu...mai bine. Vorba cuiva...scriu atunci când n-am cu cine vorbi pentru că ştiu că cineva tot va citi.

Să fim înțeleși ...eu sunt pictorul, eu sunt partitura pe care se scriu notele, eu sunt basul ce face membrana boxelor să vibreze...în camera vieţii mele...cu fluturii mei.

8 comentarii:

Just me .. spunea...

„.....eu sunt pictorul, eu sunt partitura pe care se scriu notele, eu sunt basul ce face membrana boxelor să vibreze...în camera vieţii mele...cu fluturii mei.”
foarte frumos scris, si ai perfecta dreptate!
am intalnit pers. care scriau acum cateva zile pe blogul lor despre lipsa de obiectivitate a unora care scriu numai prostii in blogurile lor si dau lipsa de "neprofesionalism" ( hapciuuuu )
Deci sa fie clar, de asta se numesc bloguri personale, pentru ca fiecare scrie in ele ce simte,ce traieste, isi exprima sentimentele de bucurie,tristete, suparare - si face asta exprimandu-se cum vrea si scriind in ce termini vrea !
cel putin in cazul meu, si probabil si pe acest blog pe care scriu acum ,scriu de placere si ma intorc aici tot din acelasi sentiment.. pentru ca imi place ceea ce citesc!
nu mi-am facut blog pentru bani si nici pentru trafic, chiar nu ma intereseaza acest lucru !
asa ca alte persoane ar trebui sa isi tina afirmatiile pentru ele si asa cum a zis carmen daca nu le place .. exista optiunea de a apasa pe "X" din dreapta sus.
pana atunci lasatine pe noi sa ne scriem blogurile asa cum stim si asa cum simtim !

Carmen spunea...

daca e chiar si numai o singura persoana careia ii place ceea ce scriu....atunci eu sunt fericita :)...muoaaa...te-am pupat :)

Elena spunea...

Uite asa socializam, radem, ne sustinem... chiar au sens si zapacitele astea de bloguri. E coltul in care fiecare se duce sa bea o cafea, sa aleaga ce citeste, ce scrie... Fluturi?! Pai fluturi sa fie;)

Carmen spunea...

Asa draga mea Elena, chiar sa sti ca ar fi o placere extraordinara pentru mine sa beau o cafea alaturi de tine...ar fi ceva tare interesant si amuzant :)

giuly spunea...

despre femei ... deci profa mea de franceza ne da de facut eseuri numai cu acest subiect :|

aa,uitat sa zic ceva. vazui zilele trecute in librarie o carte foarte interesanta.se numea " ce stiu barbatii despre femei" .incep sa o rasfoiesc.numai pagini albe erau .nimic scris .m-a apucat rasul :)) .si cand am vrut sa o cumpar a doua zi ( in ziua respectiva nu avui bani ) se vanduse x( .numai buna era pentru un porc
in sfarsit..m-am cam abatut de la ideea initiala.frumos post

robert spunea...

Introduc motiunea "fluturi pentru viata"! Numar de voturi pentru:6, impotriva:nobody, abtineri:niciuna! A trecut motiunea! Fiecare cu fluturii sai :)

Carmen spunea...

giuly, sigur a cumparat-o un barbat care a vazut titlul dar nu a rasfoit-o :)

Carmen spunea...

robert, daca au reusit fluturii sa treaca de motiune nimic nu le mai sta in cale...vor zbura dupa bunul plac :)