sâmbătă, 3 ianuarie 2009

Best ever

sâmbătă, 3 ianuarie 2009
Cât e ceasul? e doar 8 seara...hmm...și sunt deja în pijama...în pat...și cred că aș fi fost și adormită dacă nu îmi aduceam aminte că am laptop, că am blog, că nu am mai citit și scris de ceva timp...și uite că e deja 8:43 și n-am scris mare lucru....am fost reținută de telefon.

Cum a fost de rev și cum am început noul an? Pe ansamblu a fost the best ever...mici aspecte deranjante dar pe care nu am să le las să-mi schimbe gustul dulce al petrecerilor și al amintirilor frumoase. Poze? nu îndrăznesc să pun mai nimic, aș risca să fiu dată în judecată...și totuși nu mă pot abține...pe băieți i-am îmbrăcat în curve și noi ne-am îmbrăcat în bărbați....ce să mai zic...distracție cu multă gălăgie...muzică...râsete...jocuri...încearcă să mimezi ”abilitate” în maxim 10 minute...eu am reușit :)





Și uite că e deja 9....eu am intrat bine în anul acesta...sper să fie la fel și pentru voi. Acum mă concentrez pe muncă...după atâta distracție trebuie să fac și treabă...de început am început cu bucătăria...am gătit o ciorbă pentru toată gașca...nu mă pot pronunța cum a fost, vă pot spune doar că oala s-a golit....am văzut și o tigaie parcă era tunată...trebuie să fi fost scumpă rău :).

Azi a fost și prima zi de servici din acest an...a început prin înfometare...am nimerit și eu în comisie la inventar...în depozit frig...mâncarea a ajuns abia pe la 16...o Capriciosa...mare și bună...mi-a părut rău că nu am putut să o mănânc pe toată...în rest...toate bune și frumoase...răul îl ignorăm...pleacă singur dacă nu-l băgăm în seamă... :)....și gata...soooooooooooomn.


3 comentarii:

Elena spunea...

Somn usor si sa fie asa cum zici: toate bune si frumoase!;)

Calin Blaga spunea...

prima poza e geniala!

Carmen spunea...

:)...modelul,mai natural decat Nicole in reclama magazinului de incaltaminte :)....sunt rautacioasa dar nu ma pot abtine :)