joi, 15 ianuarie 2009

Banc

joi, 15 ianuarie 2009
Pentru că unii prieteni de-ai mei ţin la echilibrul meu psihic, ţin neapărat să mă destreseze în timpul programului de lucru şi îmi trimit tot felul de mailuri haioase...de data asta au ales un banc


Ionel şi Mărioara erau amândoi pacienţi într-un spital de boli mintale. Într-o zi, pe când se plimbau pe lângă piscina spitalului, Ionel a sărit brusc în apă, a înotat până la fund şi a rămas acolo. Mărioara a sărit repede să-l salveze. A înotat ea până la fund şi l-a scos pe Ionel din apă. La auzul acestei fapte eroice, asistenta sefă a ordonat ca Mărioara să fie externată din spital, deoarece o considera acum stabilă mintal. Asistenta s-a dus la Mărioara să-i dea vestea şi i-a spus: - Mărioara, am o veste bună şi una rea. Vestea bună este că vei fi externată; din moment ce ai fost capabilă să reacţionezi în mod raţional la o criză şi să salvezi viaţa unui alt pacient, am ajuns la concluzia că fapta ta dovedeşte o deplină sănătate mintală. Vestea rea e că Ionel, pacientul pe care l-ai salvat, s-a spânzurat cu cordonul de la halat în baie. Îmi pare nespus de rău, dar a murit. La aceasta, Mărioara răspunse: - Nu s-a spânzurat. L-am pus eu acolo să se usuce...

0 comentarii: