miercuri, 17 decembrie 2008

Sunt nevinovată

miercuri, 17 decembrie 2008
Există o întreagă teorie despre vise pe care nu am să stau să o povestesc acum. Cert este că în fiecare noapte visăm şi dacă sărim peste vreo noapte timpul alocat visului se reportează pentru data viitoare...asa scrie în carte. Toţi visăm, unii îşi aduc aminte visele alţii nu.
Nu ştiu alţii ce visează...eu visez de toate...de la situaţii din viaţa reală până la sf-uri cu zomby....infricoşător...culmea e că visul acela cu zomby s-a repetat şi probabil se va mai repeta...ce este şi mai înfricoşător e că nu m-am trezit din somn ci din contră parcă îmi plăcea...parcă eram curioasă de ce va urma. Aştept să-l mai visez o dată ca să vă pot da mai multe amănunte.
O întâmplare haioasă...vă jur că sunt nevionovată...dormeam...şi în vis se făcea că la un moment dat mă întâlnesc cu nişte persoane pe care nu le prea puteam suporta...în viaţa reală nici ei nu ma suportau pe mine...sentiment reciproc.
De mică am fost mai băieţoasă, îmi trebuiau numai maşinuţe , motociclete, mingi...păpuşi...ce erau alea?...prin urmare aveam şi unele apucături de băieţaş de cartier...în sensul că nu suportam să fiu jignită şi îmi sărea muştarul cam repede...şi săream precum cocoşul la bătaie...dar eu eram găină :) ...şi vorbeam precum găina...cocoşul dă fară să mai cânte...eu cântam de parcă loveam din vorbe...ei bine în viaţa reală, săream la bătaie, întărâtam omul şi pe urmă îmi luam coada între picioare şi fugeam...la şprint eram cea mai bună...eram uşoară ca fulgul şi lungă în picioare...ruşinos lucru...:)...nu lungimea...fuga...ei bine,în vis, la întâlnirea acelor persoane evident că mă apuc de ceartă şi sar şi la bătaie...diferenţa era că de data asta eram cocoş...şi dădeam , şi împărţeam la pumni, că vorba aceea erau pe gratis...pachet promoţional...atât de bine i-am împărţit că i-am dat şi mamei mele unul, drept în ochi....să ne înţelegem...mama dormea cu mine că aveam nişte musafiri şi a trebuit să strângem rândurile...şi eu visam...dar mă şi foiam în pat...şi atât de profund şi real era visul că numai ce mă întorc eu brusc către mama şi cu un croşeu de stânga îi învineţesc ochiul...ţin minte detaliile astea pentru că în secunda următoare m-am ales şi eu cu câţiva pumni în spate....după ce am comis fapta mi-am dat seama că nu e de bine şi m-am întors cuminte cu faţa către perete şi am primit consemnată pumnii...îi meritam.

0 comentarii: