joi, 18 decembrie 2008

Râde lumea de-o căpşună, săraca e cam nebună

joi, 18 decembrie 2008
Vreme-ai rea şi tare rece,
Boala vine nu mai trece,
Sunt roşie ca o căpşună
mă usuc şi nu-i a bună.

M-am trezit de dimineaţă,
mi-am dat cu apă pe faţă
Si mi-am zis să mai citesc,
să am ce să povestesc.

Şi mirarea mea a fost
că dono a pus un post
despre o capsună,
care face pe nebuna.

Dono citeşte şi ia aminte,
căpşuna ta nu-i cuminte
face precum o femeie,
când soţu uită să-i deie......

Nu te gândii la prostii,
fi serios , în mama măsii.
Nu sunt blondă, să o stii
Sunt şatenă dă-mă naibii.

Neuronu mi la-i stors,
Stomacu mi l-ai intors,
M-am scremut şi eu un pic,
Şi-am scos un graunte mic.
O formă de poezie
numa rima ca să fie.

Eu scriu albă poezie,
rima nu-mi iasă, se stie.
Acuşica am făcut,
lui Dono să-i fi plăcut.

Serios nu m-am putut abţine,
am făcut de râs pe mine.
E haioasă faza rău
Mă jur pe numele tău.

Ia să-i pui tu o manea
Dă-i şi-o fustă, poate vrea
o fi manelistă fata,
Şi face pe îmbufnata.
Ca tu-i pui doar "traviată"
şi se simte violată.
Dă-i niţel şi-un pic de gin
dacă nu un pic de vin
să o vezi poate dansează
şi niţel se-nviorează.

Na că nu mă pot oprii
cu rime a mai vorbii,
O-i avea talent ascuns
numai că trebuia uns.

Hai serios o ţin în rime,
Când moşu la mine vine
O să-i spun o poezie
Cadouri să-mi dea şi mie.

Că am fost cuminte tare,
Altă fată mama n-are
Tre să fiu a ei mândrie
Ca m-a născunt în astă Românie.

M-a botezat (carmen)poezie,
În latină, să se ştie.
În ebraică sunt floare,
Orhidee mândră-n soare.

Şi dacă m-am prezentat,
Mă apuc şi de pupat,
Vă pup pe toţi să ştiţi,
Eu sunt iubitoare tare,
cu un zambet mare , mare.

Ia de-aici să vezi şi tu
românu precum poetu.

2 comentarii:

Elena spunea...

Vad ca faci parte dintr-o gasca:)) Pare rau la mine, da' rime n-am, ca e buget de criza:P

Carmen spunea...

:)...ei prietenii nu mi aleg dupa rime :)