vineri, 12 decembrie 2008

Posibil și de neacceptat

vineri, 12 decembrie 2008










Revoltată, indignată...pur si simplu am devenit țara tuturor posibilităților...la raionul de fructe legume un miros înțepător care de lovește precum boala...fructe și legume stricate ce duhneau în ultimul hal...și nici unul din angajați nu era prin preajmă să se ocupe de problemă...pe la alte raioane se mișcau precum furnicile...probabil că mirosul îi ținea la distanță...și pe mine mă va ține pentru totdeauna ...e posibil la TRIDENT Sibiu.

18 comentarii:

Lucian spunea...

mergi cu aparatul de fotografiat la cumparaturi? :)

Carmen spunea...

:)...e o poveste...nu-l am tot timpul..dar ar trebui :)

Lucian spunea...

Bine, asteptam post-ul (nu postul) urmator pentru povestea respectiva :)

Elena spunea...

Eu din aceeasi cauza nu am mai dat de multa vreme in Kaufland la noi. Prefer Carrefour, desi suprize oricand pot sa apara!

Carmen spunea...

post-ul: sora venita in vizita la mine si-a adus aparatul foto ca sa imortalizeze centrul orasului, cand ne-am intors din oras am trecut pe la "exceptionalul magazin"...culmea e ca imi doream exact clementine...cred ca imi facuse-i tu pofta in ziua respectiva, si ghinion mare am avut...clementinele erau bune mai degraba pentru tuica

Carmen spunea...

Elena, de atunci ma uit mereu cu mare atentie...si ieri la REAL, tot clementinele, cica oferta 3 lei/kg....dar stricate ...nu multumesc...mai bine nu. Pana la urma mi-am facut pofta la servici...am primit clementinele mult visate :)

Lucian spunea...

clementinele alea stricate de la real erau bune cand le-am cumparat eu acum vreo 3 zile. ieri a trebuit sa-mi iau mandarine, dar nu e acelasi lucru. dintre toate supermarket-urile noastre eu tot real-ul il prefer. carrefour mi se pare prea rece, kaufland prea "ieftin" iar in trident am intrat o data, din greseala. penny market si plus nu se pun, ca sunt magazine de cartier, iar interex nu stiu ce e :). ah, si imi mai place metro, probabil pentru ca au venit primii in sibiu, cand inca mai eram rupti in fund :)

Carmen spunea...

stai asa ca mi-a picat laptopul...n-am mai auzit expresia asta :))...peny si plus n-am fost niciodata...carrefur...rece,prima ata cand am fost m-am pierdut :)...realul ok, dar cand ma grabesc si am multe de cumparat prefer kauflandul...e mai aproape, metro...ok...dar cam departe...si eu cum am masina doar un "2"...:)

Lucian spunea...

bineinteles ca preferi kaufland, acolo sigur gasesti axion :)

Carmen spunea...

da, vezi...asta uitasem sa mentionez ca in tot realul nu am gasit o cutie de axion...cred ca luna plina ma face sa uit si sa ma zapacesc de cap...cum vorbesc eu asa fara noima :)....la noapte cred ca ma voi trasnforma in varcolac..asta off topic :)

Lucian spunea...

transformare placuta :)

Elena spunea...

Stai ca se deschide si la noi Real saptamana viitoare, sa vedem acolo oferta de jucarii:P Eu merg la Carrefour pt ca e mai ieftin laptele la ei, cel pe care-l consuma mamzelina, oferta de jucarii, carti este super-mega-extra... plus ca e plasat intr-un shopping city, numai bine de bifat si Tako, Leonardo, Deichmann, etc. Metropola avem si noi, nu numai voi, nah!:P

Carmen spunea...

Nici nu ma asteptam la altceva de la Bucuresti :)

Elena spunea...

:)) Io mi's mai de la nord;) Suceava:D

Carmen spunea...

am gafat-o..:)...da macar am fost simpatica din moment ce ai ras :)
...iti spun noapte buna...mi somnic..

Elena spunea...

Hai mai, cum sa gafezi daca nu scrie niciunde?:))
Somn usoooor, tocmai parchez si eu, am terminat cu bibele de noapte al mamzelei!;)

Lucian spunea...

Elena, chiar nu scrie nicaieri? Eu de unde stiu ca esti din Sushava? :)

Elena spunea...

Mai de la inceputuri:))