marți, 23 decembrie 2008

Piticul din mintea mea

marți, 23 decembrie 2008
Adormită ești femeie,
trupul stă neclintit, atât de vulnerabil...
Privirea mea se plimbă pe pielea rozalie
Piticul de pe capul meu mă îndeamnă să te ating.
Mă apropii, tu neclintită, ispită...

Bat clopotele,parcă mă îndeamnă

E clipa, e ocazia...sunt eu lângă tine.Imagini dintr-un film, film ce rulează prea repede. Tupeist piticul meu, zboară ca un zmeu pe umărul tău...încerc să-l prind...dar somnul îți e deranjat, şi nu te superi...îmi zâmbești și mă iei în brațe lângă tine...și adormim, amândoi să visăm același vis...îmi alin așa dorul de tine și îmi adorm piticul...somn ușor voce suavă, refren de cântec de leagăn, șoaptă fierbinte, rouă a dimineții...tu ești vanilia iar eu ciocolata...și ne topim...femeie.

0 comentarii: