joi, 11 decembrie 2008

Non sono italiana

joi, 11 decembrie 2008
Să nu uităm că suntem în postul Crăciunului, pentru cei care ţin postul(şi nu numai), pentru zilele cu dezlegare la peşte am o propunere.
Aveţi nevoie de nişte paste făinoase fără ou, mie îmi plac melcişorii, măsline negre(eu le prefer pe cele fara sâmbure),porumb dulce(mie îmi place cel de la bonduelle), ton mărunţit şi un ardei roşu.De cantităţi nu vorbesc, fiecare pune din fiecare după gust, doar că ar fi bine să nu fie numai şi numai paste :).

E foarte simplu, fierbeţi pastele, le scurgeţi de apă...puneţi peste ele tonul(dacă respectiva conservă conţine prea mult ulei puteţi să mai scurgeţi surplusul), adăugaţi porumbul, măslinele şi ardeiul tăiat cubuleţe...şi e gata.
Mie îmi place pentru că îmi plac toate ingredientele...merită să încercaţi.

Poftă bună

2 comentarii:

Elena spunea...

Da da, salatele astea cu ton le pregatesc in zeci de feluri. Insaaaaa, preferata casei e cu ton, ananas, marar, porumb, maioneza (de post, facuta din pufuleti);)

Carmen spunea...

:), uite ca am mai invatat si eu ceva...o sa o incerc si eu...doar ca renunt la marar :)