joi, 4 decembrie 2008

îţi mai aduci aminte?

joi, 4 decembrie 2008
Analiza vietii mele anterioare:
"Se pare ca ai fost... femeie in ultima ta incarnare.Te-ai nascut undeva in teritoriul modern din Sudul japoniei in jurul anului 1050.Profesional, ai fost constructor de drumuri, barci sau potcovar.
Profilul vietii anterioare:Persoana cu o imensa energie, bun in planificare si supervizare. Chiar daca ai fost gunoier, cel putin ai fost un sef intre cei ca tine.
Lectia vietii anterioare adusa in prezenta incarnare:Trebuie sa inveti sa comunici liber si sa asculti. Inima ta si mintea trebuie sa fie in permanenta deschise. Ajuta-i pe ceilalti si vei fi ajutat."



Tu ce ai fost?

Vezi aici

Postează rezultatul la comentarii...să ne amuzăm :)

3 comentarii:

Elena spunea...

Am "aplicat" la linkul asta acu' ceva ani, si a fost distractie maxima in toata reteaua noastra din tara. Normal ca eram barbat, si turc pe deasupra:)), intr-un alt secol, deci sigur cu multe neveste (sotul ma invidiaza sigur;)) ), ahh, si eram ceva detectiv, de astea. Drept e ca si acum imi iese faca "urmaresc" ceva.

Lucian spunea...

eu sunt curios ce-ai facut din 1050 sau 1100 pana acum vreo 20 de ani? :)

Carmen spunea...

Nu stiu, dar pot sa-mi imaginez...am cautat "drumul"....am asteptat sa-mi vina randul...la urma urmei suntem multi si totul se face cu oranduiala...probabil am meditat la ce a fost si la ce ar trebui sa fac...probabil am fost doar un duh inchis intr-o sticla prafuita care s-a spart acum 20 si ceva de ani si mi-am gasit lacas in trupul asta muribund