duminică, 7 decembrie 2008

De ce (nu)ar vrea femeile să fie singure

duminică, 7 decembrie 2008
De ce să nu vrea femeia să fie singură?
Aș putea să împart femeile după mai multe criterii, în mai multe categorii dar am să mă rezum doar la un singur aspect...femei care vor și femei care nu vor.
Femeile care nu doresc să fie singure sunt cele care sunt convinse că fără bărbatul de lângă ele nu vor supraviețui...sunt cele care de dragul unui copil preferă să-și lase pictat trupul de vânătăi...sunt cele care s-au lăsat să depindă financiar de cel de lângă ele...sunt cele care așa au fost crescute, îndoctrinate că femeia trebuie să fie supusă bărbatului...sunt cele care nu au pe cineva care să le încurajeze și să le ajute să se respecte și să plece atunci când cel ce e lângă ele se transformă din om în animal.
Femeia nu e doar sexul frumos, e si cel puternic. Femeia excelează și în domenii în care până nu cu mult timp în urmă nici nu îi era permis...s-a luptat cu preconcepțiile unora și a reușit...femeia poate fi soldat, sofer de tir, inginer constructor...poate fi orice vrea să fie...o femeie poate fi puternică precum un bărbat și să-și păstreze în același timp și feminitatea...să fie atrăgătoare și seducătoare...pe când bărbatul care e feminin nu poate fi și masculin :).
Singurătatea nu e neapărat un rău pentru femeie. Poate și are timp să facă tot ceea ce-și dorește, poate savura kilogramul de înghețată fără să i se spună ”vezi că te îngrași”, poate privi la televizor filmele și emisiunile preferate...poate privi până și un meci de fotbal,poate să meargă la cosmetică și să stea cu orele fără să fie întrebată ”ce naiba tot faci acolo”(mă îngrijeam şi mă aranjam ca să mă observi şi pe mine nu doar pe piţipoancele de pe stradă), poate să vină de la servici și să se tolănească în pat fără să îi spună o voce autoritară ”de mâncare nu-mi dai?”(ia-ți singur și încălzește-o, ai ajuns cu 2 ore inaintea mea acasă, nu cumva vrei să ți-o mestec tot eu?)...poate ieși cu prietenele fără să i se reproșeze că ”m-ai lăsat să stau ca prostu în fața calculatorului toată ziua”(ce să-ți fac dacă atunci când te-am chemat la plimbare ai zis că nu ai chef că ai întâlnire cu băieții în rețea și vă jucați WOW)...poate vorbi la telefon cu simpli amici fără să treacă printr-un interogatoriu ”de unde îl cunoști, ce treabă are cu tine”...de sărbători nu e niciodată singură, există mereu prieteni foarte buni și familia...plăcerea trupescă și-o poate SATISFACE și SINGURĂ și după 5 min dacă vrea și-o mai satisface încă o dată și încă o dată...fără să i se spună într-un mod egoist ”am obosit, nu mai pot”(bine că tu ți-ai făcut felul...și pe mine mă lași așa...și pe urmă te miri de ce sunt recalcitrantă)...dacă femeia vrea un copil îl poate face și singură...știința a evoluat așa încât să se poată și asta.
Singurătatea în doi doare cel mai tare, să dormi în același pat cu cineva cu care nu poți vorbi trăirile tale pentru că ”mă plictisești,nu am chef, sunt obosit, ți se pare ”...părerea ta să nu prea conteze...să fiți mai mult el și tu decât ”noi”...să fie cu tine doar când are chef el, nu și atunci când ai tu nevoie de el.
Femeie, ești PUTERNICĂ...nu mai URÎ, fă CURĂȚENIE , scapă de surplusul ineficient...ești independentă și nimeni nu are dreptul să-ți fure asta, sau să te facă să crezi măcar pentru o clipă altceva.

Bărbatul nu e decât un copil mai mare care nu prea recunoaște că are nevoie de tine și nu știe și nici nu prea vrea să învețe să te prețuiască...nu știe că dacă te face fericită el va fi un mic rege în palatul vostru.

15 comentarii:

Lucian spunea...

as avea cateva observatii, dar mi-au luat ochii ochii unele propozitii si nu pot spune decat: foarte tare!!!! :)

gianina spunea...

de acord...
doar ca pana nu incercam sa facem toate astea singure, sa vedem cat de puternice suntem, nu avem de unde sti...ne plangem doar de mila ca nu ne iubeste, ca nu ne respecta, ca nu ne asculta, etc etc...
si apoi...e nevoie de un sut in partea posterioara( sau mai multe, dupa cat suporta fiecare) ca sa vedem ca de fapt, se poate si altfel...ca banii se fac, si atunci e mai bine fara dependenta financiara, ca daca descoperim noi ca suntem si frumoase si destepte si spirituale, s-ar putea sa mai vada si altii acest lucru...sau chiar daca nu, avem atata lume in jur care se simte bine in cu noi...
parerea mea...

Carmen spunea...

Lucian,astept sa vad ce mai postezi...cu siguranta voi avea o replica :)...ai vrut reactii...asta primesti...:)...ca omul pana la urma e chimie pura

Carmen spunea...

Gianina, nu doar a ta :)

Elena spunea...

Cred ca experientele proprii (poate si a relatiilor celor din jur, vazute cu ochiul nostru... cat ni se permite) ne determina sa stabilim niste "de ce"-uri si criterii personale.
Eu spun sincer ca sunt in alta etapa si daca e sa judec din urma, as reactiona altfel in unele relatii. Fata de un singur lucru am fost mereu reticenta: partea cu un copil adus pe lume fara sa isi cunoasca tatal. Sunt lucruri aparent pozitive care in timp se intorc impotriva noastra. Dar asta e strict parerea mea :D

Carmen spunea...

Elena, exemplul cu copilul l-am dat pentru ca e ceva ce noi putem dar ei nu, asta ca sa subliniez ca sunt lucruri pe care noi le putem face fara ei, dar ei fara nou nu le pot face...ceea ce spui tu referitor la urmari...nu te contrazic deloc

Calin Blaga spunea...

bine zis! Incepe sa fie dezbatere pe tema in blogosfera sibiana... foarte bine! Lucian,eu si cu tine...cine urmeaza sa scrie pe acest subiect?

Elena spunea...

Carmen, am inteles, dar trebuia sa ma manifest putin:D Pe asa o vreme urata... neuronul are niste scapari parkinsoniene:))

Carmen spunea...

Credeam ca numai la mine e vremea urata...bat-o vina...:)

Lucian spunea...

si la mine e vremea cainoasa :)
ce-i cu ora, doar nu m-am trezit azi-dimineata la 5 sa scriu pe blogul tau? :)
(eu sunt cel cu observatiile)
apropo de observatii, ai putea scoate verificarea cuvintelor de la comentarii, e obositoare :)

Carmen spunea...

am rezolvat-o cu comentariile..ora...hanar n-am...si nici n-am cautat...am obs si eu dar am ignorat-o...daca imi zici de unde as putea sa o setez...mi-ai fi de ajutor :)

Lucian spunea...

setari/formatare/fusul orar/bucuresti :)

Carmen spunea...

Eram cu ora de pe coasta pacificului :)...acum am intrat in normalitate...multam fain ...cum zice ardeleanul :)

benny-november(dana) spunea...

STII LA CE AM DAT LICENTA? "miscarea feminista':)) o seara buna:)) eu beau un vin, pt mine e tot seara

Carmen spunea...

sa-ti fie de bine...poate o sa beau si eu pe seara :)...dar ce studiezi?