joi, 11 decembrie 2008

Dar din dar se face

joi, 11 decembrie 2008
Vreţi să faceţi un cadou simpatic de sărbători?
Eu am găsit soluţia potrivită pentru bugetul meu şi nu mă pot abţine, trebuie să vă spun şi vouă, poate o găsiţi potrivită şi pentru voi.
Cum cei dragi mie cam au ce le trebuie şi îşi cam fac poftele atunci când văd ceva ce le place foarte mult, cumpărându-l pe loc, mie nu-mi rămâne ca soluţie de dar decât ceva simbolic. De data aceasta am ales să cumpăr căni personalizate...sunt practice, e ceva ce fiecare din noi foloseşte zilnic, niciodată nu strică să ai cât mai multe în casă, pot să aleg să pun o poză personală...una care să aducă aminte de o întâmplare frumoasă...e un lucru ce nu se consumă...deci rămâne peste ani...asta doar dacă nu eşti atât de neîndemânatic încât să o spargi.
Am găsit un loc unde zilele acestea e ofertă...fiecare cană la preţ redus (50%)....asta da reducere :)...sigur nu o ratez.
Pe lângă căni mai au şi alte oferte...care însă nu sunt la reducere.

Promoţie

Cană albă..................9,5 lei
Cană neagră..............12,5 lei
Cană termosensibilă...14,5 lei

Alte produse care se pot personaliza

Puzzel 15x20 ...15 lei
Puzzel 20x30 ...19 lei
Tricou faţă ............. 39 lei
faţă+spate ... 39+14 lei
Periniţă ...39 lei
Glob ...19 lei

Eu am fost şi mi-a plăcut şi servirea, m-a serivit o fată simpatică, culmea e că e tiza mea, pe ecusonul ei scria Carmen(şi nu sunt eu). Zâmbăreaţă, îţi răspunde la toate întrebările şi are şi mână bună, cănile mele au ieşit pe placul meu.
Da, vă spun imediat şi unde găsiţi toate acestea...la SORY, pe strada Coşbuc, nr. 12(SIBIU).
Programul e în fiecare zi de luni până vineri de la 08:00 la 20:00 şi sâmbăta de la 10:00 la 14:00.

Am îndrăznit să o întreb pe fată, ea cum lucrează...asta dacă vreţi să fiţi serviţi şi voi ca mine :)
Vineri 08:00 - 16:00
Sâmbătă 10:00 - 14:00
Luni, Marţi 16:00 - 20:00

Ultima zi în care mai găsiţi cănile la promoţie este 17.12.2008

7 comentarii:

yakko spunea...

am impresia ca faci re clama mascata...sau ma insel?!

Lucian spunea...

chiar asa, cati bani ti-au dat cei de la Sory? :)

Carmen spunea...

:)....shhhh...yakko stie :)
Fata cea simpatica ce te serveste e vara :), da si ea un suc ...:)

Lucian spunea...

MANIPULARE!!!!!!! :)

Carmen spunea...

E bandita si stie ea care e coarda mea sensibila...santaj as spune :)

Elena spunea...

Ma gandeam sa ajung si eu dar... nu am cum;)
Deja ma "enervati" cu Sibiul, chiar trebuie bifat ca destinatie turistica mai repede, ofof-maimai!

Carmen spunea...

:)...hai hai, abia astept :)...normal ca e o destinatie f buna Sibiul...nu ai vazut ca suntem pe locul 8 in top?