miercuri, 10 decembrie 2008

Cum să (nu)îţi faci reclamă

miercuri, 10 decembrie 2008
Pentru că prietenii mă critică uneori că sunt prea serioasă , într-o zi m-am gândit să mă fac un pic neserioasă şi le-am trimis un mail, o reclamă la una din achiziţiile mele mai recente...culmea e că a funcţionat...au râs de numa(poate exagerez un pic :))...prin urmare am fost de-a dreptul neserioasă. Acum sunt ei neserioşi...m-au obligat să postez mailul...mă aveau cu ceva la mână şi uite că trebuie să o fac şi pe asta...Am dat copy paste la mailul trimis celor doua surori...una de sânge şi cealaltă de loc.

"Ce mai face iubita?Eu sunt într-o stare latentă...nu am vlagă şi nici chef de nimic...nu mă impulsionează nimic, la servici nu am spor...oare sunt pe moarte? :)...glumesc şi eu...că ce altceva să fac...fericită că vin sărbătorile sunt....ce să fie ce să fie....un cănac pe scofârlie...:)Vin la servici şi mă așez la birou şi pur şi simplu stau în faţa monitorului care îmi strică vederea....mai fac sarcinile zilnice şi de restul nu am chef....urlă ceva în mine, si nu e foamea....:) Te plictiseşti iubita? eu am ce face dar ulră în mine neputinţa de a face ceva....mintea zice ...fă-ţi treaba...dar corpul nu ascultă....prin urmare îi tot dau comenzi aşa la întamplare...şi uimire...dacă am dat comanda ...scrie mail ...uite că-l scrie...hmmm...ai tu ceva :).....Sper că te-am făcut să râzi...încerc să rezolv şi eu starea asta a mea tratându-i pe altiii...mai întâi verific fiecare cură, dar pe alţii, să văd care e mai eficientă :)....în rest...mai scriu pe blog... http://forme-de-vis.blogspot.com/ ...poate ştii şi tu oameni cărora le place să citească...dacă ţie iţi pare nu chiar foarte plictisitor ce scriu acolo poţi să-mi faci publicitate...dă sfoară în ţară...pe la cunoscuţi....:)...chiar te rog... e timpul ca cei din jur să mă accepte aşa cum sunt...cu rândurile din miezul nopţii, cu frustrările mele...cu bucuriile mele...cui nu-i place de mine..să lase un comment de ce nu-i place(asta în cazul în care are dreptate să corectez şi eu problema)...şi să mai treacă şi altădată să mă mai critice că nu mă supăr. O să încerc să scriu lucruri interesante , chiar apetisante...:)
Să nu ştergi mailul ăsta....poate devin celebră în blogosferă ...şi să te lauzi şi tu că ai contribuit la faima mea :)...hihi
Şi mai ales tu iubita, intră de cate ori nu ai altceva mai bun de făcut...critică-mă...mai povestim şi noi....precum cântecul...virtual insanity...cred că asta e... mi-a furat minţile lumea asta virtuală...mă pierd printre biţi...dar măcar acolo sunt fericită că pot fi eu...şi nu sunt nevoită să păstrez aparenţe doar pt că aşa îmi cere societatea ...fuck cu ea...că nu ea m-a făcut pe mine :)...uite că am spus-o...esti mirată de apucăturile mele? hihi...ţi-am spus eu că o iau razna....oare la ospiciu este internet?...măcar să ştiu...că dacă nu este atunci mă mai prefac că sunt normală pentru ceva timp...:)...numai aşa , ca să înnebunesc mai mult de atât , măcar să nu mai realizez că sunt într-un sanatoriu. Orice început e mai timid aşa...pe urmă vine marea dezlănţuire...clar...după mine potopul nu?...:)...A ajuns o normalitate să dorm doar câte 5 ore pe noapte...să stau să citesc bloguri...alţii ca mine ...fiecare cu nebuniile lui...zici că suntem toţi o comunitate ca cei de la AA, fiecare spune câte ceva, restul comentează...unii se încurajează...alţii se blamează....te simţi ca la tine acasă când vezi că mai sunt alţii ca tine...cei mai vechi şi mai citiţi ...îi vezi ca pe nişte fraţi mai mari...şi ce e frumos e că poţi vorbi necenzurat...nu e nevoie să foloseşti termeni extraştiinţificofantastici....prin urmare...a big family....cu oi albe şi oi negre, cu oameni de toate meseriile si de toate vârstele. Am citit însemnările altora...şi e uimitor cum dintr-o întâmplare banală din casă , cu nişte cuvinte lejere...poţi face un post atât de interactiv...vesel...ce te umple de optimism. Hihi că te-am plictisit."

PS: Am dormit 12 ore astă noapte...cred că mă vindec :)

0 comentarii: