miercuri, 10 decembrie 2008

Clătite ca dejun

miercuri, 10 decembrie 2008
Sincer vă spun, am o poftă de mâncare extraordinar de mare zilele acestea...şi m-a lovit o poftă şi mai mare de "clătite ca mic dejun".
Poate mai ţineţi minte postul De sezon , acolo spuneam cum prepar aluatul pentru clătite...ei bine...folosind acelaşi aluat de data asta rezultatul nu va fi un desert copios ci un mic dejun copios.
De data aceasta nu mai punem chiar aşa mult zahăr şi nici de mere nu avem nevoie...folosim doar aluatul în care adăugăm , după gust,după posibilităţi şi după imaginaţie, caşcaval ras, cubuleţe de telemea,cubuleţe de şuncă, parizel, cârnaţ.Nu trebuie neapărat să puneţi din toate...e suficient cascavalul şi un fel din celelalte...eu v-am spus doar ca idee ce puteţi folosi.

În acel post am uitat să spun că eu pun ulei în aluat, asta pentru că nu mai pun în tigaie decât la prima clătită care e de test si e sacrificată :). În acest fel clătitele nu mai sunt uleioase.
După ce aţi amestecat aluatul cu toate cele vă puteţi pune pe treabă...eu una am făcut furori...am hrănit o grămadă de guri şi nici una nu s-a plâns ...în cel mai rău caz mă întrebau "nu mai faci?".

Enjoy.

8 comentarii:

Calin Blaga spunea...

super! si eu fac clatite diferite.... :)

Carmen spunea...

:)...astea sunt iami iami, am facut odata 3 zile la rand, pana i-am saturat pe toti din casa...dar a meritat...ai asa o sadisfactie cand vin toti si te pupa si-ti multumesc.. :)

adriana.murg spunea...

trebuie sa imi faci si mie intr-o zi :P

Carmen spunea...

iti fac , iti fac...:)...sa ma anunti cand :)

just me.. spunea...

vazut,placut, facut plan .. urmeaza incercat maine dimineata :)

Carmen spunea...

:), bun plan, astept impresiile :)

Elena spunea...

O sa le incerc si eu asa, dupa Anul Nou;) Ti-oi zice atunci care cum a manmcat!:D

Carmen spunea...

astept, astept :)