marți, 23 decembrie 2008

Cadou de la Moş Crăciun

marți, 23 decembrie 2008
De undeva de la etajul opt, privesc pe geam, spre cer şi fulgi de nea, mari şi pufoşi îmi gâdilă obrazul pe care l-am scos în aerul de iarnă ca să se dezmorţească şi să simtă că vine Crăciunul. Cine mai are chef de muncă? de câteva zile nici nu mă mai gândesc la altceva decât la masa de Crăciun când toată familia se va bucura de mirosul bradului împodobit, de râsetele copiilor din jurul mesei(eu fiind unul dintre ei).
Încep să cred în vorba aceea "ai grijă ce-ţi doreşti că s-ar putea să ţi se întâmple"...acum aproximativ o lună mă gândeam cu tristeţe că iar vin sărbătorile şi iar sunt singură...cu familia împărţită în trei locuri...nu au trecut mai mult de câteva zile şi am primit vestea că de sărbători Moş Crăciun îmi aduce familia acasă...după ce au parcurs peste 2000 de km cu maşina, după ce au plătit câteva sute de euro amendă pentru depăşirea limitei legale de viteză pe autostradă, părinţii sunt acasă, fetele s-au adunat şi ele ca puii sub aripa cloştii. Şi ce frumos este şi îmi cântă colinda şi îmi râde sufletul...şi mâine vom fi părinţi, fraţi, mătuşi, veri...toţi...şi azi nu mă gândesc decât la făcut bagajul, la cum bucuria acestei sărbători pune toate relele şi gândurile triste aduse de acest an, într-un balon mare şi le aruncă undeva departe....şi sunt un om mai fericit şi încrezător în minuni şi în îngeri care ne veghează şi ne oferă ceea ce avem nevoie atunci când avem nevoie.
Dacă aş putea aş da si altora măcar un strop din fericirea mea...şi viaţa le-ar fi mai frumoasă...măcar de sărbători.

Fie ca aroma de brad, colindele, cozonacul cald si mirosul de iarna sa va umple inima de bucurie, sufletul de liniste si viata de impliniri !

5 comentarii:

Just me .. spunea...

pana la urma asta este si sentimentul care ar trebui sa ne guverneze sufletul in preajma Craciunului nu? Sa fim fericiti si sa ne bucuram de familie si de cei dragi noua .. sa fim mai buni si sa fim mai iertatori!
Numai ca nu mereu se si intampla ceea ce ar trebui sa fie .... !
Iti doresc Craciun fericit langa cei dragi, si macar una din dorintele pe care le ai sa se indeplineasca in ajunul craciunului ...!

Carmen spunea...

Multumesc de urare...sa ai parte si tu de niste sarbatori calde si pline de bucurii, si spiritul lor sa ramana si dupa ce vor trece...bunatatea e binevenita si intr-o zi obisnuita nu numai de sarbatori :)

Elena spunea...

Hai ca suntem in plina sarbatoare: sa petreci frumos mai departe! Asta cadou fain, da!:)

ina bixade spunea...

Craciun minunat!!!

Carmen spunea...

Multumesc, a fost , a trecut...vor urma altele :)