marți, 30 decembrie 2008

2009

marți, 30 decembrie 2008
Lacrimile ei îmi reproșează că plec...privirea ei parcă pustie mă privește și își dă seama că nu mai sunt acolo...mă acuză de durerea ce o simte...de durerea ce crede că am provocat-o. Nu vreau decât să fiu lăsată în pace...să îmi trăiesc alegerile pe care eu le fac și nu alții...vreau să am viața mea nu să fiu marioneta cuiva...vreau să învăț să aleg și să mă lupt pentru alegere...m-am săturat să fac fericiți pe alții și să mă neg pe mine însămi numai de dragul lor...vreau să mă accepte dacă de înțeles e prea greu...nu vreau să mă renege, nu vreau să creadă că îi disprețuiesc...vreau să mă lase să fiu eu și să se bucure pentru bucuriile mele. Mă doare să le văd lacrimile dar mă doare și când plâng eu...ceasuri blestemate...vorbe grele...liniște nepoftită, otrăvitoare de împăcare.

6 comentarii:

giuly spunea...

vrei...
asta e un bun inceput.deci nu e imposibil

Just me .. spunea...

probabil ii este greu sa vada ca te-ai schimbat,ca ai idealuri si principii pe care vrei sa le urmezi in viata, dar asta nu este o scuza ca sa nu respecte aceasta schimbare a ta !
timpul ii va fi un sfestnic bun,atat ei(lor) cat si tie, isi va seama ca nu mai esti fetita pe care o stiu ei, ai crescut, la fel si pretentiile,idealurile,trairile,sentimentele si visele tale , si nu este nimic rau in asta - din contra !
La Multi Ani! un an nou plin de impliniri suflesti si nu numai !

Elena spunea...

Acum 11 ani am cedat si am pierdut lupta... le-am facut pe plac, ce folos? Nici asa nu erau multumiti, ciudat, si daca m-am intors vroiau sa fac mai departe cum spun ei. Acum le pare prea rau ca nu m-au lasat sa raman unde am ales... si-au dat seama ca mai binele pentru ei a fost dusmanul binelui meu. Cam tarziu, insa ii vad cum isi reproseaza. Doar ca mie asta nu imi ajuta cu nimic acum.
Fa bine si nu te lasa, vor intelege in final cand te vor vedea fericita oriunde in lumea asta mare.

Carmen spunea...

Giuly, nu e imposibil :)

Just me, multumesc...iti doresc si tie mult bine si un an in care sa poti spune ca e mai bun decat cei ce au trecut
Elena,sper...sa le treaca supararea si sa ajunga si ei la concluzia ca nu are ce sa-mi fie rau daca eu aleg...atat cat sunt sanatoasa ...multumesc.

Va doresc un an nou plin de bucurii
La multi ani!!

benny-november(dana) spunea...

chasing pavements...wow c epiesa...:(

Carmen spunea...

Ma bucur ca iti place, eu numai zilele trecute am descoperit-o pe adele...si chiar imi place

Dana te mai astept pe aici :)