sâmbătă, 29 noiembrie 2008

Târgul de Crăciun la Sibiu

sâmbătă, 29 noiembrie 2008
Dacă aveți ocazia să treceți prin Sibiu în această perioadă merită să vizitați Piața Mare.
Cuvinte despre ce se întâmplă acolo...vă las să vă convingeți singuri.




Avem un târg în care găsești turtă dulce, ciocolată, vin fiert, o multime de ornamente, jucării pentru copii, dacă îți este frig găsești și caciuli,fulare,mănuși.



Copiii vor fi fermecați de un carusel, care e doar una din atracțiile locului







O altă atracție a fost un cățel mare de pluș care era plin de viață și făcea poze cu oricine dorea...mie chiar mi-a vorbit :)





Avem și patinuar în aer liber

Și pentru cei ce ar dori să cumpere o jucărie vă dau eu o idee. Am remarcat ceva foarte interesant și original



13 comentarii:

Lucian spunea...

patinoarul era cam gol :)

dayo spunea...

Am cerut eu eliberarea lui ca sa pot face o poza in care sa se vada si cat de mare este :)

Rita spunea...

Vreau si eu, vreau si eu ! :(
cand am fost eu in Sibiu se pregateau de instalat patinoarul...

Rita spunea...

Ce e cu ora asta ciudata ?! jur ca e 1 fara zece noaptea...

dayo spunea...

vino Rita, sunt convinsa ca sunt cel putin 2 persoane dispuse sa te gazduiasca :)

dayo spunea...

Nu stiu nici eu, am observat de mult dar nu stiu de ce nu o afiseaza corect

Lucian spunea...

Cam mare influenta ta pe la paznicii patinoarului :)

dayo spunea...

Sti vorba aceea ca nu exista nu pot, exista doar nu vreau....ei bine daca am vrut am obtinut :)

Elena spunea...

Vreau si eu, dar... departe-i Sibiul!:P Lasa ca avem si noi tren pe centrul orasului, o sa ma filmez si va fac cu mana, no:P
Si vine si Hrusca in mall joi... Hai, care stati cu mamzela mea sa pot merge si eu?;)

dayo spunea...

a fost si Hrusca, am si cateva filmulete cu el dar nu stiu de ce nu vor sa se incarce

Elena spunea...

Incearca sa incarci pe un site (youtube, webshots, sau altul) si sa copii html-ul doar.

dayo spunea...

Tot asa Elena, si pe youtube, sta si tot sta dar nu se incarca

Elena spunea...

Au luat-o razna toate:( Poate maine pe zi se mai imbuneaza si youtube;)