duminică, 30 noiembrie 2008

Știați că...

duminică, 30 noiembrie 2008
...dacă ardeți o oală, pentru că pur și simplu ați uitat de ea pe foc(cum am făcut eu), mai aveți șanse să o recuperați. Oala mea, care nu era a mea, era împrumutată...era neagră precum cărbunele, pe interior...eu vroiam să o arunc, și să cumpăr alta nouă...soluția salvatoare a venit din partea unei prietene...am pus in respectiva oală dero, un strat destul de generos ținând cont de aspectul de mină....am turnat atâta apă cât să acopere stratul de dero, probabil că puteam pune mai multă dar m-am gândit să fie o soluție concentrată...și am pus oala la foc....am lăsat să fiarbă...atenție, trebuie supravegheată pentru că respectivul conținut se umflă precum laptele pus la fiert. Rezultatul, uimitor, oala e ca nouă.
Sfatul meu...nu vă dați bătuți și nu aruncați oalele arse :).

6 comentarii:

Lucian spunea...

no asta e o chestie noua. de-abia astept sa-mi ard vreo oala ca sa folosesc metoda asta de curatare :)

dayo spunea...

Crede-ma , functioneaza. Ce mai ramane dupa fierbere merge usor cu un burete si detergent

adriana.murg spunea...

asa e..eu pot confirma... :*:* ma bucur ca te-a ajutat sfatul meu >:D<

dayo spunea...

Uite-o si pe ea :), salutare Adriana, nici aici nu scap de tine ? :)...glumesc.. :* ...sa mai treci pe aici

Maria spunea...

na nu puteam sa citesc asta mai inainte? tocmai am aruncat 2 oale!

Carmen spunea...

Buna Maria, ce sa-i faci, daca ai ars doua cu siguranta o s amai arzi...e cronica faza :)