joi, 27 noiembrie 2008

Ca la mama acasă

joi, 27 noiembrie 2008
Nu îmi este foame dar, îmi era dor de mama şi mi-am adus aminte de omleta mea preferată pe care mi-o gătea în dimineţile în care eram acasă şi leneveam.

3 ouă
3 linguri făină
brânză de burduf/caşcaval ras...după gustul fiecăruia(mie îmi place să fie din belşug)
sare...după gust(doar că medicii recomandă nu prea multă)

Se amestecă toate până se omogenizează. Să nu vă speriaţi, e o compoziţie destul de groasă.
Se unge o tigaie normală,cu margarină sau cu unt sau dacă nu se dispune de aşa ceva se pune ulei cât să acopere fundul(să nu aibă coada de plastic...o să vezi mai târziu de ce)...se toarnă compoziţia şi se bagă la cuptor. Se lasă până se rumeneşte.

Pentru cei ce vor să diversifice pot adăuga în compoziţie şi şuncă sau bucăţele de cabanos...cum am prezentat-o eu , este pentru un buget auster...si aşa suntem în criză financiară.

Se serveşte fie caldă, fie rece, în funcţie de cât de repede ajungi la masă. Poate fi servită de unul singur sau de mai multe persoane. În cel de-al doilea caz, pentru orice siguranţă mai pune ceva aperitiv pe lângă...măcar să fie sătulă lumea :).

Poftă bună

6 comentarii:

yakko spunea...

sar'na pt masa!!!si pana la urma dc trebuia sa fie coada din lemn???

dayo spunea...

:), da..din lemn, ca sa inteteasca focul :)

Elena spunea...

Aoleu, ce mi-ai facut!:)) Si eu sunt si la dieta si post... Merita incercat asa, e mai "dietetic" (desi e o bomba calorica la cate are in ea:)) Eu o stiam la tigaie, prajita... si cu un colebil dupa:))

dayo spunea...

Stai linistita, asta e "saraca", o sa mai postez si altele, mai ceva :)

Lucian spunea...

astazi am cumparat oua dupa vreo 2 ani de zile. deci poimaine imi fac o omleta ca a ta :)

dayo spunea...

Sper sa-ti iasa :)